מיקי חובל, מוביל קהילת ההייטק באשדוד והסביבה. צילום: באדיבות הקהילה

הערב: קהילת ההייטק והיזמות המקומית מסכמת שנה עם היזם האשדודי ששווה מליארדים

האירוע המסכם הראשון של פעילות הקהילה שהוקמה לפי כשנה יתקיים במרכז כיוונים באופן היברדי - משתתפי אונליין ובמקום, וייקחו בו חלק דמויות מובילות בעולם הייטק

פורסם בתאריך: 21.12.20 15:52

     

קהילת ההייטק והיזמות באשדוד והסביבה מסכמת הערב (שני) שנה של פעילות, כולל תחת תקופת קורונה ממושכת, באירוע דיגיטלי בו יתארח יליד העיר שי בנון, הפנים והיזם מאוחרי חברת Elastic בארה"ב השווה היום מעל שבע מיליארד דולר.

קהילת ההייטק והיזמות באשדוד והסביבה, מונה היום מעל לאלפיים חברים, מהם מעל ל-40 אחוזים יזמיות ונשות הייטק, התחילה את הפעילות בתחילת שנת 2019 וצמחה בקצב מואץ בשנה האחרונה. כשהיא שמה לה למטרה לבנות קהילה חזקה ואיכותית המכילה את מגוון האוכלוסיות באשדוד. הערב (21 לדצמבר) יתקיים אירוע סיכום השנה של הקהילה בין השעות 19:00-21:00 באופן היברידי – פיסי ווירטואלי כאשר ההשתתפות תתבצע באמצעות לינק אונליין או בהגעה למרכז כיוונים אשדוד. במהלך הערב יערך פאנל יוצא דופן המורכב ממנכ"לים ויזמים תושבי אשדוד והסביבה וחברי הקהילה, בניהם כאמור שי בנון בעל חברה המוערכת בשווי של שבע מיליארד דולר.

מטרתו המרכזית של האירוע היא הצגת הפעילות של הקהילה בשנה האחרונה. במהלכה, התקיימו עשרה אירועים בהם לקחו חלק מעל ל-400 חברי הקהילה ומעל צופים אונליין, כמו גם אירועים בשיתוף חברות ענק כמו אמזון, מיקרוסופט וגוגל. בנוסף, בכנס ידונו המשתתפים כיצד ניתן לבנות חברות הייטק המבוססות על ההון האנושי הקיים באזור אשדוד ובקרבתה, כולל פתרונות תעסוקה גלובליים בעידן הקורונה וכן העצמה ומתן השראה לצעירים ויזמים מקומיים. נשמע מעניין, כנסו להרשמה כבר עכשיו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מתוך כנס ההשקה של קהילת ההייטק בשנה שעברה. צילום: מרכז כיוונים

האירוע יתקיים בשיתוף מרכז "כיוונים" באשדוד, ב'האב' החדש, אשר כולל מרחבי עבודה עם תשתית אינטרנט ואבזור מתאים לקהל היעד שלו – יזמים ופרילנסרים. כמו כן, ב'האב' ישנו חדר ישיבות ייעודי ויועברו בו אירועי תוכן שונים בנושאי חדשנות ויזמות. כל זאת במטרה לסייע לפתח ולהפרות את סביבת העבודה של צעירים ובעלי ניסיון מעולם היזמות והייטק.

במהלך השנה הובילה הקהילה  שני פרויקטי דגל בולטים: SPOTECH שעזר למאות פרילנסרים למקום נינוח לעבוד בו, ופתח דלתות של בתי עסק אשדודים ליזמים, ומיזם תלושי המזון, בהם מעל ל-250 יזמים אשדודים נרתמו לעזרת משפחות נזקקות והעבירו את תלושי מזון למשפחות, ברגעים הכי קשים של משבר הנגיף. במסגרת המיזם נתרמו בסך הכל  מעל ל-600,000 שקלים. כמו כן, במהלך תקופת הקורונה תרמה הקהילה 70 מחשבים לילדים ממשפחות נזקקות כדי שיוכלו לעבור בשלום את ימי הלימודים בזום.

מייסד הקהילה, מיקי חובל, מוסר כי הוא רואה חשיבות יסודית בקיומה של הקהילה עצמה והאירועים שהיא מובילה. לטעמו, עצם קיומה הוביל למאות שיתופי פעולה ומשרות שאוישו. "גם בתקופה כלכלית רגישה, בה הכל הולך נתון לשינוי, החל מעבודה מהבית ועד לצמצום ומיתון, הקהילה שלנו הראתה כי ביכולתנו לסייע גם לעצמנו, וגם לכל גורם החשוף לסיכון כלכלי נוכח המצב החדש" מוסיף חובל. "אנו כקהילת הייטק, גאים להיות חלק 'מאקו-סיסטם' האיכותי של העיר, ומניעים לפעולה והצלחה".

דיאנה נמולקין, שותפה להקמה צינה לקראת האירוע: "אין הצלחה גדולה מלראות שגשוג וגדילה של קבוצת איכות, יצירת תשתית פוריה לשיתופי פעולה וצבירת הכלים והידע לרווחת הקהילה והעיר כולה". אלכס פאנוב, מנהל תחום האירועים בקהילת ההייטק: "הצורך הקיים בעיר ביצירת קהילות משותפת היא חלק מטרנד של לצאת מהמסגרת הדיגיטלית ולהיפגש תכלס פנים מול פנים גם אם במסגרת אונליין. הקבוצה כמו שלנו תורמת לתחושת השייכות ויוצרים חוויות משותפות חדשות שגורמות לקהילה להיות חזקה יותר, להחזיק למשך זמן ארוך יותר ולהתפתח לגדול למימדים גדולים יותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר