יו"ר המועצה הדתית, עובדיה דהן מדליק נרות חנוכה בבית האלמנות

יו"ר המועצה הדתית עודד אלמנות צה"ל בלילות חג החנוכה

יו"ר המועצה הדתית, הרב עובדיה דהן עודד אלמנות צה"ל מדי ערב בחג החנוכה. בנוסף, מאות סופגניות חולקו לאלמנות ויתומי צה"ל בעיר

פורסם בתאריך: 16.12.20 09:02

     

מידי ערב בחג החנוכה, יצא הרב עובדיה דהן לביקור אצל משפחות אלמנות צה"ל שבעליהן או ילדיהן נפלו במלחמות ישראל, יחד עם נכדיו

בנוסף, שלח קבוצת מתנדבים שפקדו את בתיהם של כל אלמנות ויתומי צה"ל בעיר וחילקו להם סופגניות עם ברכת חג החנוכה, וזאת לאחר פניית 'ארגון אלמנות ויתומי צה"ל' הנמצאים בקשר עם המועצה הדתית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בביקור בבית המשפחות, הרב דהן בירך בהתרגשות רבה את ברכות הדלקת נר החנוכה, הדליק את הנרות ומיד פצח בשירת 'מעוז צור' יחד עם הנכדים כשכולם עוטים מסכות על פניהם.

בעת הדלקת נרות החנוכה, בצבצו דמעות רגש מעיני האלמנה והמשתתפים כשלפתע נזכרים ביקיר המשפחה שנפל במלחמה.

אחרי שנשא דברי ברכה קצרים על מעלת חג החנוכה והדלקת הנרות המסמלת את נצחונם של המכבים על היוונים, העניק כברכה מגש סופגניות בשיתוף מרכז "עוגן" תמיכה והעצמה נשית.

חבר ועד המנהל בארגון אלמנות ויתומי צה"ל ונציג אשדוד מר אלברט אמסלם בנו של טוראי אלי אמסלם ז"ל, שנפל במלחמת ששת הימים, הודה נרגשות לרב עובדיה דהן על היוזמה הברוכה ושיתוף הפעולה בעידוד אלמנות ויתומי צה"ל וזוכרים ומוקירים אותן בימים אלו, ואמר: "זו הפעם הראשונה שמתקיים שיתוף פעולה בין המועצה הדתית וארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אני מאמין שזה רק התחלה במסורת וחגי ישראל, אנו מודים מקרב לב בשמי ובשם חברי לארגון, על השיתוף הנפלא".

האלמנות ובני המשפחות הודו נרגשות לרב עובדיה דהן על המחווה, החיזוק והעידוד שנוסך בהם תקוה שלא שוכחים את יקירם בחגי ישראל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר