נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי
נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

חברת נמל אשדוד עוברת לרווח ברבעון השלישי ומציגה ביצועים תפעוליים חזקים עם רבעון שיא בשינוע מכולות

נמל אשדוד עובר לרווח נקי של 18.7 מיליון ב-9 חודשים הראשונים בשנת 2020, זאת לעומת הפסד נקי של 7.6 מיליון ₪ במחצית הראשונה של השנה; החברה רושמת שיא כל הזמנים בשינוע מכולות: ברבעון השלישי שונעו מעל ל-262,000 מכולות (425,000 TEU)

פורסם בתאריך: 6.12.20 09:25

     

חברת נמל אשדוד מדווחת על מעבר לרווח נקי של 18.7 מיליון שקלים בתשעת החודשים הראשונים של השנה, זאת לעומת הפסד נקי של 7.6 מיליון ₪ במחצית הראשונה.

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו בכ770 מיליון ₪ והרווח התפעולי הסתכם בכ-40.6 מיליון ₪. ברבעון השלישי הכנסות החברה הסתכמו בכ-261 מיליון ₪ והרווח הנקי הסתכם בכ-26 מיליון ₪.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנוסף, ברבעון השלישי רושמת החברה שיאים תפעולים בשינוע המכולות בנמל: חודש השיא היה אוגוסט השנה, במהלכו שונעו 90,300 יחידות (145,000 TEU). ברבעון השלישי של 2020 נרשם שיא כל הזמנים כאשר שונעו מעל ל-262,000 מכולות (425,000 TEU).

אורנה הוזמן-בכור, יו"ר נמל אשדוד התייחסה לפרסום הדוחות הכספיים ואמרה: "על אף התקופה המאתגרת במשק, לרבות השפעת הסגרים, ועבודה בתנאים של ריחוק חברתי, אנו מצליחים להראות מגמה חיובית חזקה. ברבעון השלישי חזרנו להרוויח ואנו מציגים מעבר לרווח נקי חזק. אנו בהחלט מעודדים מהביצועים של פעילות הנמל בהינתן האתגרים המורכבים. עם זאת, הנגיף עדיין מציב בפני כולנו עתיד עם אי וודאות, המתבטאת היטב בפעילות הגלובאלית של התעשייה שלנו. יש להדגיש כי במקביל לכל זאת, אנו ממשיכים להיערך בכל הכוח לפתיחת התחרות בשנה הבאה על מנת להגיע מוכנים בכל היבט".

אורנה הוזמן בכור. צילום: רונן אקרמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר