חורף באשדוד. צילום: מיכאל אלמקייס

התחזית לרביעי-חמישי: גשמים עזים, סערה והצפות

ע"פ תחזית מזג האוויר, החל ממחר (יום רביעי 25/11) ועד לשבת בבוקר, צפויה מערכת חורפית סוערת, מלווה ברוחות וגשמים בעוצמות חזקות וקיים חשש להצפות. לקראת סוף השבוע המערכת תהיה בעוצמות משתנות ותיחלש בהדרגה. נהגים, סעו בזהירות!

פורסם בתאריך: 24.11.20 13:53

     

החל ממחר (25/11), בשעות אחר הצהריים, אמורה להיכנס לאזורינו מערכת חורפית גשומה וסוערת, שתלווה אותנו עד לשבת בבוקר. על פי התחזית שהתקבלה מחברת מטאוטק, מדובר במערכת חורפית עם כמות משקעים גבוהה העלולה לגרום להצפות. סערות הגשם תהיינה בעוצמות משתנות, מלוות ברוחות בעוצמת מהירות של 40 קמ"ש, ותלווה אותנו עד ליום השבת.

שיאה של הסערה צפוי לשעות הלילה והבוקר המוקדמות שבין רביעי לחמישי, ולאחריה צפויה המערכת להיחלש בהדרגה עד יום שבת בבוקר. ייתכן וגשמים ימשיכו ללוות אותנו עד שהמערכת תעזוב את אזורנו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המוקד והיחידות הרלוונטיות יפעלו במתכונת מתוגברת שיכללו צוותי עבודה, ניידות סיור וכוננים, תוך ביצוע הערכת מצב מתמדת כל זמן שהמערכת תלווה אותנו. הנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ולתת זכות קדימה להולכי הרגל. כמו כן הנהגים מתבקשים להימנע מכניסה לשלולית ולנהוג רק אם הראות ברורה. לא לשכוח להדליק אורות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר