דני ללוש ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

נפטר דני ללוש, לשעבר מנהל רשת המתנ"סים באשדוד

אבל בעיר אשדוד עם קבלת הבשורה על לכתו בטרם עת של איש החינוך האהוב. החברים והמשפחה נפרדים

פורסם בתאריך: 22.11.20 13:12

     

אבדה גדולה לעיר אשדוד. לאחר התדרדרות איטית במצבו הרפואי בשנים האחרונות, דני ללוש מנהל רשת המתנס"ים לשעבר נפטר אמש.

ללוש היה מוכר בקרב תושבי העיר כאיש בעל עשייה רבה בתחום החינוך, הוא נמנה בן מייסדיה של החברה למתנ"סים ואף עמד בראשה בעבר. דני הוא גם אחיו הבוגר של חבר מועצת העיר לשעבר אריה ללוש שפעל גם פעל להעשרת החינוך בכל בערי פריפריה בדרום.

דני זכה לאהבה רבה מהציבור ובעיקר מילדי ונערי העיר שהגיעו לשיאים וגבהים חדשים בזכות יוזמתו. הותיר אחריו את אשתו, שלושת בניו ונכדיו. בן 62 שנים במותו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"דני היה איש משפחה נפלא -לנו כאחים, לילידם שלו ולנכדים", ספד אחיו הצעיר אריה. "לצערנו בשנתיים האחרונות הוא חלה מאוד, סבל מבעיות נשימה, נאלץ להסתובב עם מכשיר חמצן וגם סבל מבעיות בלב. בסופו של דבר לצערנו הרכב זה הכריע אותו".  לפני שהגיע לעמוד בראש החברה העירונית למתנ"סים שימש ללוש כמנהל מנהל מתנ"ס כופף, מתנ"ס ד' – תפקיד שמילא שנים רבות, ומנהל בית לברון. " איש נעים הליכות, אהוב על ידי רבים, קהילתי ששם בראש ובראשונה דאגה ועזרה לחלשים" הוסיף אחיו.

מכרים וילידי העיר כאבו את לכתו בטרם עת של איש החינוך הוותיק. "אני מכירה את דני משהייתי נערה בת 16, סיפרה לכאן דרום אילנית סוויסה, יוצרת התאטרון והקולנוע ילידת העיר. "הוא היה האיש שפתח לי את העולם שאשפר לי ללמוד תאטרון בחוג. בזמן  שעוד לא היה 'חוג לכל ילד' והמשפחה שלי לא הוגדרה כאיזו משפחת רווחה. הוא פשוט עשה את זה, בלי לחכות להמון אישורים. הוא גם הצליח לגשר בין העולם הדתי שחייתי בו לבין הועלם החילוני של התאטרון, בהמון סבלנות וצניעות".

בעמוד הפייסבוק שלה ספדה לו במלים: "דני הטוב והנדיב, היה דוגמא עבור דורות רבים של מנהיגים צעירים ומנהלי מתנ"סים לאיך להוביל קהילה, דוגמא חיה לאיך מייצרים חיבור אמיתי ומיידי עם אנשי השכונה. הוא היה איש שלימד איך מרימים מיזמים גם כשאין תקציב, מנהיג שידע להעניק תמיכה שקטה במשפחות שזקוקות לסיוע בלי הרבה ועדות והשפלות. דני הלך מוקדם מידי, אבל כל המעשים שלו ואלפי ילדים וילדות שגדלו על ברכיו, כמוני, יזכרו אותו לנצח".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר