גלבר. צילום: אורי קריספין
גלבר. צילום: אורי קריספין

שכניה של גלבר התלוננו על מסיבה רועשת בזמן הסגר – המשטרה הגיעה

דיירים שמתגוררים ליד ביתה של חברת המועצה הלן גלבר ברובע י”א התלוננו על מסיבה רועשת שהתקיימה במקום ועל התקהלות בעייתית בימי הסגר. שוטרים הגיעו וביקשו להנמיך את המוזיקה. גלבר: בתי אירחה חברות - לא הייתה הפרה של התקנות

פורסם בתאריך: 23.10.20 17:34

     

במוקד משטרת אשדוד התקבלה בשבוע שעבר תלונה על דיירי בית פרטי ברחוב מצדה שלכאורה מפרים את תקנות הסדר ואת הוראות משרד הבריאות כשהם עורכים במקום מעין מסיבה. הבית הוא ביתה של חברת מועצת העיר הלן גלבר.

לדברי תושבים המתגוררים ברחוב, בלילה שבין חמישי לשישי עלה רעש חזק מכיוון אותה וילה עד השעות הקטנות של הלילה וניסיונותיהם להפסיק את הקמת הרעש לא הועילו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




“ביום חמישי האחרון”, אמר אדם שמתגורר בקרבת מקום, “בעוד כולנו בסגר ויש איסור על התכנסויות שמענו מוזיקה רועשת וקולות רבים ורמים. כשהסתכלנו החוצה נדהמנו לראות בחצר ביתה של הלן גלבר מסיבה – דבר שאסור לפי חוק. חבל שבעוד שאנחנו כמבוגרים נשארים בבתינו, רחוקים ממשפחותינו, יש אנשים שמרשים לעצמם לצפצף על החוק ולצפצף עלינו התושבים, זו חוצפה וזלזול בשכנים”. השכן טוען כי המוזיקה החזקה המשיכה עד קרוב לשעה 1 בלילה.

 

לדברי הלן גלבר, היא לא שהתה באותה העת בביתה, ומדובר היה במקרה בו בתה פגשה מספר חברות בחצר הבית, כשהן לא מפרות את הגבלת המרחק של קילומטר וללא כניסה לבית עצמו.

גלבר: “באזור השעה 9 וחצי הגיעה משטרה, השוטרים אמרו שהגיעו תלונות על רעש. הבת שלי הייתה בחצר עם כמה חברות שלא עברו על התקנות. השוטרים ביקשו להנמיך את המוזיקה, הבת שלי עשתה כך והם יצאו. השוטר נכנס והסתכל ולא ניתן שום דוח על הפרה. אנחנו מאוד שומרים, והבת שלי יודעת טוב מאוד שלי כאמא חשוב לשמור עליה, ובמיוחד על אימי שחיה איתנו. לא הייתה הפרה”.

ממשטרת ישראל נמסר: “התקבלו במוקד המשטרה 2 אירועים. 1. הפרת צו משרד הבריאות – במקום היו 6 אנשים בחצר, אכלו ללא חריגים. 2. אירוע הקמת רעש – הרעש הופסק ללא חריג”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר