אשר ביטון אב ל-15 וסב לנכדים רבים. צילום: באדיבות המשפחה

מצבו של אשר ביטון הפצוע מפגיעת הרקטה מאשדוד – קשה אך יציב

עוד ארבעה פצועים קל מפגיעות רסיסים ושמונה נפגעי חרדה פונו לבית החולים. משפחת ביטון מבקשת מהציבור להתפלל לרפואת אשר בן שבא - בעל, אב וסב מאשדוד

פורסם בתאריך: 16.9.20 12:52

     

לאחר החמרה במצבו של הפצוע מהירי אמש (שלישי) על העיר אשדוד, בבית החולים אסותא אשדוד מדווחים כי חלה התייצבות במצבו. הפצוע, אשר ביטון בן 62 מאשדוד, סובל מפציעה רב מערכתית, מורדם בטיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר קשה אך מחוץ לסכנת חיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




זמן שנשמע האזעקה ברחבי העיר, ביטון עסק באיסוף תרומות מזון למשפחות נזקקות כפי שהוא נוהג לעשות כמעט מידי יום. ככל הנראה הרקטה נחתה מטרים בודדים ממנו והוא נפגע מרסיסים ופגיעות פנימיות. "הוא היה קרוב מאוד, זה נפל ממש לידו יש לו רסיס בתוך היד" סיפר גיסו יוסף שמעון לכתב כאן דרום. "הוא איש חסד מאז שאני מכיר אותו – כמעט 25 שנה" מוסיף לספר הגיס. "לא משנה מה המצב,כמעט כל יום הוא היה עובר בחנויות, אוסף ירקות, לחם, בשר. היה אוסף אותם ומחלק אותם לנזקקים". 

בזמנים קשים אלה, מבקשת המשפחה מהציבור להתפלל לרפואתו של אשר ביטון בן שבא. "אנו זקוקים לתפילה של כלל אחד ואחד" אמר יוסף שמעון, "כל אחד שיגיד פרק תהילים זה יעזור. זה  איש שכולו חסד, שמבחינתו לעשות רק כמו שיותר כלפי הזולת. אף פעם לא כועס, תמיד עם חיוך וסבר פנים יפות, אין אנשים כאלה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר