דורין מנדל ומשה יונה. מאורסים.

צפו: הצעת הנישואים המרגשת בימי הקורונה

למשה יונה, במאי ועורך, נמאס לחכות. הוא החליט שהגיע הזמן לשלוף את הטבעת. אז כיצד הגיבה בת הזוג, השחקנית דורין מנדל?

פורסם בתאריך: 10.5.20 16:12

     

משה יונה ודורין מנדל בזוגיות ביחד כבר כמעט חמש שנים. מטבע הדברים, משה החליט שהגיע השעה לשלוף את הטבעת ולשאול את דורין – "התנשאי לי?". ההצעה המרגשת, כראוי לימי קורונה, התרחשה בסלון ביתם עם מספר חברים קרובים במסווה של מפגש חברתי לאחר תקופת ריחוק ממושכת. משה בחר להציע לדורין נישואים באמצעות סרטון שערך בעצמו, לדורין ההפתעה היתה גדולה. את הסרטון של ההצעה עצמה הוא שיתף עם חבריהם בעמוד הפייסבוק.

משה, בן 28 ותושב אשדוד במקור, חי היום עם זוגתו דורין בדירה ברמת גן. אל המרכז הוא עבר לצורך לימודי קולנוע באוניברסיטת תל אביב. היום הוא במאי ועורך וידיאו, ביים מערכונים לתכנית "קומדי סטאר" ששודרה לפני חודשים ספורים בערוץ 13.

דורין, 28, היא שחקנית במקצועה, במהלך תקופת הקורונה אפשר היה למצוא אותה על המסכים בתכנית הילדים "צוות בידוד" כפאנליסטית. בתקופת ההסגר הם גם יצרו יחד סדרת מערכונים קצרצרה ביוטיוב בשם "מבודדים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כמו מרבית הזוגות והמשפחות, גם עבורם התקופה האחרונה לא היתה פשוטה וגם הפרנסה שלהם נפגעה. גם דורין וגם משה מרוויחים מתעשיית הבידור, ועבורם לא ברור מתי יכולו לחזור לעבודה כרגיל.

"תמיד צחקנו על הזוגות שממהרים להתחתן," מספרת דורין "אבל אנחנו כבר חמש שנים ביחד וכולם מסבבנו מתחתנים או מביאים ילדים, אז בחצי השנה האחרונה אמרתי נו הגיע הזמן".

"חיפשתי טיימניג נכון לעשות את זה, וכל הקורונה קצת הקשתה על הכל." משתף משה על התכנונים להצעה "בהתחלה תכננתי להציע לה בתאילנד, היינו אמורים לטוס בתחילת מאי, אבל הטיסה התבטלה בגלל המשבר. אז ניסיתי לחשוב על דרך חלופית שאפשר לעשות את זה".

משה יונה ודורין מנדל מאורסים. צילום סלפי

לפני כמה ימים החלטתי שאני חייב כבר להציע, עדין לא היה לי מושג איך בדיוק. דורין אמרה לי שהיא הרבה זמן היא לא יצאה והיא מתגעגעת לחברים ולברים, אז, החלטנו לארגן ביחד ערב קוקטיילים עם כמה חברים באזור. מה שהיא בעצם לא ידע זה שהיא עוזרת לי לתכנן את המסיבה של עצמה.

"בערב הקרנתי סרטון שצילמנו בפלמה גה מיורקה לפני שלוש שנים." מספר משה על רגעי ההצעה עצמה "היא חשבה שסוף סוף ערכתי את הסרטון והיא יכולה לראות אותו. אבל היא לא ידעה שזה רק שתי הדקות הראשונות ואחר כך הגיע הטוויסט של הצעת הנישואים".

לצפייה בעמוד היוטיוב של משה ובתכנים שהוא יוצר >>

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר