ימימה ויהל צילום אינסטגרם

סבתא ימימה קורעת את הרשת

בגיל 82 ימימה יעיש מגן יבנה שוברת את האינטרנט. הוולוגים שהנכד שלה עושה איתה גורפים מאות אלפי צפיות, והיא עצמה לוקחת הכול בפרופורציות

פורסם בתאריך: 26.9.19 21:14

     

כשיהל יעיש החליט לפתוח עמוד אינסטגרם לסבתא שלו ימימה (82), הוא לא חשב שהעמוד שנועד לשימוש משפחתי יהפוך להיות עמוד פופולרי שמושך עשרות אלפי עוקבים. אך ההומור העצמי והמשוחרר של ימימה לצד שמחת החיים המידבקת שלה גורמים לכולם להתאהב, וכמובן לזכור להרים טלפון לסבתות שלהם.

“זה נהיה מאוד פופולרי כי אנשים מאוד מזדהים, זה הדף הכי אותנטי, בלי עריכות ופילטרים כמעט”, מסביר יהל את ההצלחה של העמוד. “אני פשוט שם מצלמה מול סבתא ומדבר איתה על נושאי השיחה שאנחנו סתם מדברים עליהם כדי להצחיק את עצמנו ביום—יום”.

“כל המטרה של העמוד הייתה שיהיו לנו זיכרונות מסבתא, כמו אלבום תמונות, אבל יותר תואם לשנת 2019.” סיפר יהל לכתב כאן דרום, “זה התחיל בשביל בני משפחה וחברים קרובים, כמה מאות עוקבים בודדים, עד שלפני שנתיים הופעתי בטלוויזיה בתכנית “אקס פקטור”, והיא הצטרפה אליי. הביאו לה שמה הרבה זמן מסך וגם סיפרו שיש לה אינסטגרם, מה שהעלה את מספר העוקבים עלה. בהמשך, כשהתחלנו את הבלוג, העלינו את הסרטון (שהגיע כבר לשני מיליון ציפיות) גם לפייסבוק ולאינסטגרם ומלא אנשים התחילו לעקוב אחריה. בחצי שנה האחרונה התחילו פתאום לרוץ הרבה סרטונים מהעמוד בקבוצות שונות ברשת, עכשיו אנחנו עוד שנייה עם 65 אלף עוקבים”. בסוף השבוע שודרה כתבה על הסבתא ונכדה בכאן 11, מה שוודאי מגביר עוד יותר את חשיפתם.

ימימה יעיש ובעלה יפת עלו לארץ בשנת 1949, רק זמן קצר לאחר שנישאו. כמו רבים מעולי תימן, היה מדובר במסע ארוך הכולל הליכה ברגל והמתנה ממושכת בתת תנאים. בתחילה גרו השניים במעברה בגן יבנה עד שעברו לדירת שיכונים של עמידר, ששם החלו להקים את משפחתם: ארבעה בנים ובת. ימימה עבדה במשק המשפחתי וגידלה את הילדים, ויפת עבד בצה”ל. הזוג חי בגן יבנה עד היום, ויש להם 15 נכדים שבאים לבקר אותם עם הילדים.

ימימה בצעירותה. מתוך אלבום משפחתי

הנכד יהל, שיזם את העמוד, הוא מוזיקאי בראשית דרכו, שהשתתף בעונה השלישית של “אקס פקטור” ועובד בימים אלה על חומרים חדשים: “מגיל קטן הייתי שר ואהבתי מוזיקה ובמהלך הצבא התחלתי ללמוד לנגן בגיטרה, היום אני כבר מלחין וכותב. אני עובד עכשיו על כמה שירים במקביל, לאחרונה כתבתי גם שיר על סבא וסבתא שמספר את הסיפור שלהם”.

כאשר הוא נשאל אם יום אחד הוא יופיע על הבמה הגדולה כשסבתא לצדו, עונה יהל: "לא יודע, אלוהים גדול, לא יודע מה יהיה בעתיד. בוא נגיד שאם אגיע למצב שיש לי הופעות, ברור שאעלה אותה קצת. היא חלק מההצלחה שלי, אני חייב להוקיר לה תודה על כל זה. הרבה מכירים אותי בזכותה”.

קישור לעמוד האינסטגרם של סבתא ימימה >>

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר