שינה טובה עם המזרונאים (Shutterstock)
שינה טובה עם המזרונאים (Shutterstock)

לא רק איכות חיים | שינה טובה עוזרת לזיכרון

מחקר חדש חושף את תרומתה של שינה איכותית לפעילות המוח והזיכרון. המומחים בחברת המזרונאים: "בחירה נכונה של סוג המִזְרָן היא קריטית לשינה בריאה"

פורסם בתאריך: 18.6.18 17:07

     

 

המזרונאים

המזרונאים

מחקרים רבים כבר הוכיחו את הקשר שבין מניעת בעיות קוגניטיביות התנהגותיות ורגישות לבין שינת לילה איכותית ורצופה. אלא שכעת מחקר חדש של אוניברסיטת ויסקונסין מצא קשר ישיר בין מחסור בשינה ופגיעה בזיכרון. החדשות הטובות הן שהקשר הסיבתי, פועל גם לטובה. שינה עמוקה קשורה עם ייצור תאי חלבון. כידוע, החלבונים הם אבני יסוד לבניית הגוף כמו גם לבניית תאים שתפקידם לתחזק ולתקן תאים פגועים. מסקנת המחקר היא  חד משמעית – לשינה תפקיד מכריע בכשירות המוח והזיכרון. כמו כן, מהמחקר עולה כי במהלך השינה הגוף "מאתחל" את המערכות החיוניות שלו ומאזן מנגנונים מורכבים כמו מערכות החיסון והנשימה.

כאשר אנחנו מחברים את המידע הזה, עם העובדה הפשוטה כי אנחנו ישנים בממוצע כשליש ממשך חיינו, אנחנו מבינים כי שינה טובה היא לא רק הנאה, אלא צורך חיוני לגוף בריא כמו גם צורך נפשי המקנה תחושת שלווה וביטחון. שינה נוחה ונטולת הפרעות היא מפתח ליום טוב. מִזְרָן איכותי המעניק לכם את התמיכה הרצויה יאפשר שינה בריאה ומִזְרָן רע יביא אותנו לבוקר מותשים, ואפילו ניזוקים. 

אבל איך בוחרים מזרן? ההיצע הקיים מציג מגוון רחב של מזרנים חדישים המעניקים תמיכה בגוף במהלך השינה כמו גם התאמה למצבים שונים. גיא כהן-שאולי, מומחה לאיכות שינה בחברת המזרונאים מסביר: "אם בעבר המזרנים ברובם היו קפיצים ומזרני ספוג הרי שכיום ניתן למצוא מזרנים אורתופדים ללא קפיצים לצד מזרנים מלטקס, ויסקואלסטי או קפיצים מבודדים/משולבים. לכל מזרן יתרונות שהופכים אותו למתאים לפלח אוכלוסייה אחר. הכרת אופיו של כל מזרן כמו גם הגמישות, הצפיפות, רמת האוורור והעמידות של המזרן חשובה מאוד בהתאמת מזרן ללקוח וההשפעה שלו על המשתמש בו. לאחר 20 שנות וותק אני יכול לומר בוודאות שרואים תוצאות, ועל זה יעידו הלקוחות".

על מנת לענות על שאלת השאלות, המומחים של המזרונאים המתמחים אך ורק במתן פתרונות שינה מסבירים: "בבחירת מִזְרָן יש לשים לב למספר פרמטרים, החל  ממידה מתאימה, כלומר יש לבחור את הגודל המתאים להרגלי השינה שלך. כך לדוגמא אם אתה 'אוהב להתפרס' קח לך מיטה גדולה יותר. בכל מקרה רצוי שהמיטה תהיה ארוכה ב10-15 ס"מ מהגובה שלך. נקודה חשובה לא פחות היא דרגת קושי ותמיכה – רמת הקושי של המזרן חייבת להתאים לכם ולכם בלבד. מזרן רך מידי יצור תופעת ערסל בעוד שמִזְרָן קשה מידי ימנע שקיעה של האגן וחגורת הכתפיים ויגרום לצניחה של חוליות המותן. אם בעודך שוכב על צידך עמוד השדרה שלך ישר (היעזר במישהו) זוהי דרגת הקושי שלך".

המזרונאים הינה רשת חנויות לייעוץ וממכר של מזרנים, ספות נוער, כריות אורתופדיות, חדרי שינה ארונות, ופתרונות שינה כבר למעלה מ- 30 שנה. הרשת הינה בבעלות פרטית ואינה שייכת לאף יצרן של מוצרים אלו. דבר זה מאפשר ל"המזרונאים" לתת יעוץ אובייקטיבי ואמיתי ללא שום לחצים ו/או אינטרסים של היצרנים.

מגוון מוצרי השינה של החברות המובילות כגון: פולירון, ד"ר גב, Dr-Sleep, Englander,, מנדלבוים, Relax, King-royal Genesis ,Epika,  וקיסריה הנמכרים ב"המזרונאים" עוברים את אישור בקרת האיכות וזאת בנוסף, ולא במקום, בקרת האיכות של היצרנים עצמם. בכך בעצם טמון יתרון נוסף – אתם זוכים לאחריות כפולה- הן מהיצרן והן מהרשת. שתהיה לכם שינה טובה!

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר , בדף הפייסבוק | טלפון-  08-8604870

שינה טובה עם המזרונאים (Shutterstock)

שינה טובה עם המזרונאים (Shutterstock)


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר