הכירו את עינב לוגסי – עוזרת סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי

הייצוג האפסי לנשים בקרב זוכי פרס ישראל, שהצית השבוע דיון ציבורי, מלמד עד כמה גם בשנת 2018 שוויון בין המינים אינו דבר מובן מאליו. אני ותקרת הזכוכית שלי - סדרת כתבות מיוחדת לרגל יום האישה הבינלאומי

פורסם בתאריך: 11.3.18 08:22

     

עינב דהן לוגסי (35). סטטוס: נשואה + 3 ( בעל שוטר, נועה 10, שירה 9, רפאל 6). תפקיד נוכחי: עוזרת סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד

 "התחלתי את דרכי בחברה העירונית לתרבות בגיל 14 כמד"צית במרכז קהילתי עוזיאל, לאחר מכן שירתתי שנתיים כבת שירות לאומי על תקן רכזת נוער. התחלתי לעבוד בחברה העירונית  כרכזת נוער במרכז קהילתי עוזיאל שבאגף שלי היו למעלה ממאה בני נוער בכל הגילאים, הדרכתי קורסי מדצים לנוער, ניהלתי קייטנות קיץ, הדרכתי אוכלוסיות נורמטיבית ואוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. בנוסף לתפקידי, ריכזתי באשדוד, אשקלון והמושבים את פרויקט החופשות לאוכלוסיות המיוחדות . לאחר מכן מוניתי לרכזת חוגים. והיום הנני משמשת כעוזרת סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי".

"בתפקידי זו השנה השנייה הנני עובדת מול משרדי ממשלה כגון: משרד התרבות, משרד הפריפריה והגליל, משרד המדע, משרד הקליטה לגיוס תקציבים לפרויקטים למען התושבים. מנהלת את פרויקט הדגל של החברה העירונית "התושב במרכז הקהילתי", שיזם הסמנכ"ל – ויטלי סלוצקי, בשיתוף עם 14 מנהלי המרכזיים הקהילתיים. הפרויקט השנה כולל למעלה מ-160 אירועים ( הצגות, הרצאות, עברי זמר, טיולים) איכותיים במרכזיים הקהילתיים לכלל האוכלוסייה במחירים שווים לכל כיס".

פעילויות בעיר במיזם "התושב במרכז"

מה מסמל עבורך יום האישה?

"יום האישה בעידננו הוא יום המשפחה. בשבילי יום האישה הוא כל ארוחת שישי שבעלי שר את מזמור "אשת חיל".

האם לדעתך יש צורך בו בכלל ב2018?

"לדעתי, לא צריך יום מיוחד פעם בשנה שיקרא: "יום האישה" . חשוב שכל אישה – תרגיש אישה בכל יום בשנה! הכל תלוי בבית שהיא מנהלת, בקריירה שהיא מטפחת, ביחסי אנוש שלה עם הסביבה ובערכים שהיא מעניקה ומשרישה בילדיה.

בארמית המילה אישה היא: "דביתהו" – הדבק של הבית ושל המשפחה. 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביום, הוא יום האישה למרות העליות והמורדות שיש בחיים לכל אדם. צריך לדעת תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהודות לבורא עולם"

מי המודל שלך? מי מעוררת השראה בעינייך?

"מודל אין לי. אבל יש הרבה אנשים שפגשתי בדרך שעיצבו לי את החיים. בראש ובראשונה ההורים המדהימים שלי שאני חייבת להם המון. ראש תחום נוער מזל שאלתיאל ותהילה עמר שעיצבו  אותי בתחילת דרכי כרזת נוער. אח"כ למדתי המון מרכזת שעבדה עמי סימה כהן. כיום יש שני אנשים שמלווים, מדריכים ומובלים אותי בדרכי: הראשון הוא סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ויטלי סלוצקי שמשמש גם כמנהלי הישיר וגם כחבר טוב, והשניה היא חברה טובה, כמו אמא שניה בשבילי – ציונה נפדוב מנה"ח בחברה העירונית".

 

איך משלבים קרירה ומשפחה?

"קמים מוקדם בבוקר לנקות (מודה – אני חולת ניקון), לבשל סירים, לארגן את הילדים לביה"ס ולחוגים ובמקביל לנהל קריירה. כל זאת עם המון תמיכה של ההורים המדהימים שלי ובעל תומך בו זכיתי"

אווירה – חגיגה!

את רואה מספיק נשים סביבך בעמדות מפתח?

"לצערי, לדעתי, אין מספיק נשים בעמדות מפתח בעיר, אך אני רואה שיפור בנושא בשנים האחרונות".

מה המסר שלך לנשים?

 "ייתכן שבכוחי להחיות מתים, אך אני מעדיף להחיות את החיים" (ר' מנחם מנדל מקוצק).  עשו לסובבים אתכם רק טוב והעניקו להם את הדברים שאתם טובים בהם באהבה עם כל הקושי שקיים ומשם תצמח ההצלחה, האהבה ,הפרגון ודרך הארץ.

איפה תרצי לראות את עצמך עוד עשור?

"אני שמחה בחלקי. אני רואה את עצמי ממשיכה לעשות ולהשפיע על חיי תושבי אשדוד לטובה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר