אוהד צויק. צילום: אורי קריספין
אוהד צויק. צילום: אורי קריספין

"הגיע הזמן לספר את הסיפור שלי": איש התקשורת אוהד צוויק בגיוס המונים לספר חדש

לאחר שנים ארוכות שבהן סיפר אוהד צוויק את סיפורם של אחרים, הוא מוציא את הספר "חבל הצלה" ויוצא לגיוס המונים

פורסם בתאריך: 5.12.21 14:14

     

יום חמישי האחרון, היה אחד הימים המרגשים בחייו של איש התקשורת המקומי, אוהד צוויק. עשרות ממכריו, חבריו ובני משפחתו הגיעו לערב מיוחד שהתקיים בבית אריה קלנג במסגרת פסטיבל "אשדודשירה".

לאחר פתיחה אמנותית, התקיימה שיחה בין אייל בן שמחון וצוויק שבה הוא סיפר על הדרך שעבר והכריז באופן רשמי של פתיחת גיוס ההמונים לספרו שנקרא "חבל הצלה".

"כל החיים אני מספר סיפורים, כעיתונאי סיפרתי מאות סיפורים של אנשים שקולם אינו נשמע. במשך 10 שנים סיפרתי את הסיפור של מ.ס. אשדוד, בשנתיים האחרונות אני מספר את הסיפור של העיר, אשדוד. וגם סיפורים על שלל מקומות שאני מגיע אליהם בארץ ובעולם", אומר צויק המכהן כיום כסגן דובר העירייה בסרטון שנועד לקדם את המיזם באתר הדסטארט. "הגיע הזמן לספר את הסיפור שלי. סיפור חדש מהסוג שאף פעם לא העזתי.

"'חבל הצלה' הוא ספר הביכורים שלי בו אני מפשט ומשאיר את הלב פרוש בין מאתיים ומשהו עמודים. העלילה התחילה או בעצם הסתיימה לפני 10 שנים. עשר שנים שאני מסתובב עם המטען הזה בתוכי, עם שאלות בלי תשובות, עם אשמה שאולי יכולתי להציל אותו. אולי יכולתי לומר באותה שיחה אחרונה שלנו משהו שהיה מניא אותו מכוונתו. אז החלטתי לכתוב, לספר את הסיפור שלנו".

עוד אומר שם צויק כי הסיפור בספר הזה, "חוצה יבשות, זה סיפור שמתחיל בארה"ב, עובד באנגליה, הולנד ובולגריה וכמובן, גם כאן בישראל. סיפור מרתק על מערכת יחסים בין שני גברים שהגורל הפגיש ביניהם במקרה. ולמרות 30 השנים המפרידים ביניהם החיבור היה מידי וחייהם נקשרים אחד בחייו של השני עד לסוף המפתיע".

במסגרת המיזם בהדסטארט, צוויק מזמין את כולם להיות שותפים בהוצאת הספר לאור, "נכון, אני יכול להוציא את הספר הזה לאור לבד, אני לא רוצה לעשות את זה", הוא מסביר שם, "זה בכלל לא הכסף, אני פשוט רוצה אתכם איתי. אני רוצה לדעת שאתם מאחוריי, שאתם שותפים למסע שלי".

עברו רק שלושה ימים מהתחלת המיזם וכבר הצליח צוויק לגייס כשליש ממנו. לחצו כאן להשתתף במיזם


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר