אריאל אריאב ודיאנה אילצוק. צילום: אורי קריספין

חוגגים אהבה

אורי קריספין תוהה מהי אהבה וגם כיצד היא קשורה לפרחים ולצבעים. קבלו הפקה מיוחדת לקראת יום ולנטיין שיחול ב-14 בחודש

פורסם בתאריך: 12.2.18 10:43

     

אומרים אהבה יש בעולם

מאיר שלו שאל פעם באחד מספריו, “אם לאהוב זה לא עולה כסף, למה כולם קמצנים באהבה?” אז הוא אמר.

כל אחד לוקח את המושג "אהבה" לאן שהוא רוצה. להיות קמצן באהבה זה להיות מיזנתרופ, אחד ששונא את הבריות, אחד שלא אוהב אנשים בסביבה הטבעית, אחד שהמילה החזקה והעוצמתית הזאת לא אומרת לו כלום.

יכול להיות שבמהלך חיינו אנחנו לא מעניקים אותה כמו שהיא באמת מוגדרת. אממה, מבחינתי אהבה היא סוג של תרופה לבדידות. כשאין לך אהבה, באופן טבעי אתה הופך לאדם רע. ויסלחו לי אלה שלא אוהבים, אבל כשאהבה קיימת היא לא עוצרת, היא כמו אש בשדה קוצים, לא יכולה להתקיים ללא תנועה.

אם נדע לאהוב

הצבע האדום הוא הצבע שהכי מזוהה עם המוטיב הרומנטי הזה. זוכרים את הסיפור שלי על זר הוורדים הצהוב שקניתי? טוב, אספר אותו שוב. אני מרגיש שאני נהיה כמו אבא שלי שמספר כל סיפור כאילו זו פעם ראשונה.

יום אחד רציתי להפתיע את אחת החברות שלי וקניתי זר פרחים צהוב. הגעתי הביתה, היא פתחה את הדלת, וברגע שראתה את הזר החלה לבכות. לרגע לא הבנתי מה קרה ואמרתי, "אני לא מבין מה רע בלהביא פרחים", והיא בעיניים בוהקות אמרה לי, "סתום, אתה לא יודע שצהוב זה צבע של שנאה?" וואלה, לא ידעתי. ומאז אני לא מביא פרחים צהובים, או פרחים בכלל.

מפה לשם, חג האהבה בפתח, הלוא הוא יום הוולנטיין — וכדי שנעביר לכם מסרים של אהבה הרמנו כאן הפקה רומנטית במיוחד. הצבע האדום היה מתבקש, ובשילוב לבבות אדומים ושמלות לבנות וצחורות חג האהבה בחיים לא היה כזה רומנטי.

 

חנויות הפרחים והבלונים הולכות לדפוק קופה השבוע, ומסכנים אלה שפתוחים בשבת, אבל מזמן הפסקתי להיות אחד שכותב ומטיף אם מותר לחגוג חגים שהם לא שלנו ובכלל. כן, תשתדלו לא להיות קמצנים, לא באהבה ולא בנתינה. ותראו לי אישה שלא אוהבת לקבל פרחים. אה, והישמרו מהצבע הצהוב, ראו הוזהרתם.

דוגמניות: אריאל אריאב, דיאנה אילצ'וק והילדה תהל לוסקי
איפור ושיער: בתאל סלוקי
ביגוד: נורית לוסקי נדב
כתב וצילם: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר