"הוא יגן וישמור על עתיד ישראל": היועצת האשדודית של בנימין נתניהו מסכמת קמפיין

היא רק בת 26, אבל כבר שש שנים שהיא עובדת ומשתייכת לצוות הקרוב והצמוד שעובד לצד ראש הממשלה לשעבר ולעתיד, בנימין נתניהו, היא אחראית על סרטונים שראיתם ברשתות, על שלטים שפגשתם בכביש ואפילו על הגימיק של הבחירות האחרונות - הביביבא. שרון לוגסי עוצרת קצת לנוח אחרי חמש מערכות בחירות עמוסות

פורסם בתאריך: 10.11.22 14:16

     

בבחירות האחרונות כמו באלה שלפניהן, קשה היה לפספס את המסרים של נתניהו והליכוד. גם מי שלא תמכו בו ואפילו התנגדו לו, ידעו לומר כי הקמפיינים שלו היו חזקים וידעו להוביל סדר יום. גם אם היו מי שאהבו את הקמפיין וגם אם היו כאלה שלא – אבל כולם מסכימים שאי אפשר היה להתעלם מהם. אם זה ברשתות החברתיות ואם זה בשלטי חוצות.

קמפיין הליכוד 2022

קמפיין הליכוד

אז בעוד שחברות פרסום מפעילות שלל משרדים, מעסיקים יועצים ומעצבים, ומגלגלות תקציבי עתק, "צוות נתניהו" שעובד לצדו של ראש הממשלה הנבחר, בנימין נתניהו, מורכב משורה של חבר'ה צעירים ומוכשרים שחלקם מוכרים לציבור כמו עופר גולן, יונתן אוריך וטופז לוק. מי שעוד חברה בצוות הזה היא שרון לוגסי, אשדודית מלידה, כיום בת 26, שמלווה את נתניהו כבר 6 שנים כיועצת דיגיטל ומי שאחראית על העיצוב הגרפי של הקמפיין.

"עיצבתי ומיתגתי את הביביבא"

היא מדגישה כי למרות התרומה שלהם כצוות שעובד בסינרגיה מלאה, מי שמפקד והמנצח על הצוות הוא כמובן נתניהו. הוא מנחה מה לעשות והצוות הצעיר והמוכשר כבר יודע כיצד להוציא לפועל את ההנחיות ולתרגם אותן למסרים שיופיעו ברשתות החברתיות, על שלטי חוצות ברחובות ערי ישראל ועל הגשרים החוצים את נתיבי התחבורה העיקריים כמו כביש 6 או נתיבי איילון.

שרון לוגסי ונתניהו

"תמיד שמחתי לקבל ממנו פידבק חיובי". שרון לוגסי ונתניהו

על עיצובם של כל אלו אמונה כאמור, לוגסי, שבין עבודותיה שזכו לציון מיוחד, יש להזכיר את סרטון האנימציה שיצרה והופץ ברשתות החברתיות ובתשדירי התעמולה בקמפיין הליכוד. הסרטון זכה לשבחים רבים, כאשר גם בעיתון הארץ גמרו עליו את ההלל באומרם כי מדובר בסרטון מבריק ומנצח.

האם נתניהו מתערב בעבודתכם?
"ברור, תמיד. הוא מאוד מעורב בעבודה שלנו. נהניתי לשמוע ממנו הערות ולקבל ממנו עצות חכמות ומדויקות. תמיד שמחתי לשמוע ממנו פידבק חיובי כשהצגתי בפניו את העיצוב עם המסר הנבחר".

שרון לוגסי ונתניהו

"כתף אל כתף". שרון לוגסי ונתניהו

העבודה עם נתניהו הייתה צמודה או גם דרך הטלפון?
"העבודה עם נתניהו זה 24 שעות ביממה. זה ממש לשבת לצידו ולבצע כתף אל כתף שהוא מפקח וממש נוגע בפרטים הקטנים וזה לא רק איתי, זה עם כולם ואל תשאלו אותי כיצד הוא עושה זאת, הוא פשוט מעורב בכל. תמיד נוגע בפרטים הקטנים. נותן את ההנחיות המדויקות מה הוא רוצה ומוודא לאחר הביצוע שלכך הוא בדיוק התכוון".

הבחירות החמישיות היו שונות מהקודמות?
"כן, בהחלט. ההבדל המהותי שזאת הפעם הראשונה שאני עוסקת בקמפיין כשנתניהו לא ראש הממשלה ולכן היה אתגר גדול יותר כי זה הצריך את שינוי המסרים. כמו כן, בבחירות הושם דגש על הרשתות החברתיות וכמובן האס של הקמפיין היה ה'ביביבא' שגם אותו עיצבתי ומיתגתי – אולפן נייד שבו נע נתניהו מעיר לעיר וממקום למקום".

הביביבא

הביביבא

נתניהו ואנשי הליכוד בתוך הביביבא

"מי לא אוהב את פסקדו?"

לוגסי, ילידת אשדוד, בת לאמא גננת ואבא קצין משטרה בדימוס. "אני מאוד אוהבת את אשדוד זאת עיר שמתפתחת קצב מטורף, ואני רואה את השינוי שחל בה", היא אומרת.

איפה אתה אוהבת לבלות באשדוד?
"לבלות? אין לי כל כך זמן לבלות, אני מקווה שעכשיו יהיה לי זמן".

ידוע שביבי אוהב לבלות בפסקדו, גם את?
"מי לא אוהב את פסקדו?"

לשרון עוד ארבעה אחים, שניים מהם עוסקים בתחום ההייטק, אח סטודנט והאחות הצעירה שבחבורה תלמידה במקיף ג' בכיתת מחוננים. שרון סיימה את לימודיה במקיף ו' באשדוד.

עבודתך עם הליכוד תואמת את השקפתך הפוליטית או שזה נטו מקצועי?
"אני באה מבית לאומי ומסורתי ואנחנו עמוק בימין את החינוך הפוליטי שלי קיבלתי מהבית חינוך ימני עם הדר בית"רי".

לוגסי, אם אתם שואלים לא בזוגיות וכשהיא נשאלת על כך היא משיבה: "אני לא בזוגיות וכשזה יגיע, זה יגיע ואולי עכשיו אתפנה לזה יותר".

שרון לוגסי

שרון לוגסי

"שרה נתניהו שונה מאוד ממה שמוצג בתקשורת"

את שירותה הצבאי עשתה בדובר צה"ל כמעצבת במדור הבינלאומי, זאת למרות שלא למדה לפני כן לימודי עיצוב, "זה היה בעיקר לימוד עצמי עם כל מיני מדריכים ביוטיוב וכך הגעתי למיונים בדובר צה"ל", היא מספרת.

לקראת סיום שירותה, חיפשו במשרד ראש הממשלה גרפיקאית ומפקדיה המליצו על שרון וכך החלה את עבודתה בצוות ביבי זה חמש מערכות בחירות. לוגסי מנצחת על כל נושא המיתוג השילוט ועיצוב הפרסום ברשתות החברתיות ושלטי החוצות ובמערכה האחרונה, סביר להניח שהייתה לעבודתה תרומה לשבירת התיקו הממושך.

יצא לך לפגוש את שרה נתניהו?
"הרושם שנוצר לי ממנה מאוד חיובי, מאוד שונה ממה שמציגים בתקשורת. אני חושבת שהעצות שלה תמיד מדויקות וחכמות. היא מאוד מאמינה בו והחיבור המיוחד שלהם זה דבר שכיף לראות מהצד".

שרון לוגסי ושרה נתניהו

"סייעה לי רבות". שרון לוגסי ושרה נתניהו

עכשיו כשנגמרו הבחירות ויש ניצחון מובהק ועל פי התחזיות הממשלה והכנסת יכהנו כארבע שנים מה התוכניות לעתיד?
"אני ממשיכה את עבודתי במשרד ראש הממשלה ולמרות שיש כבר הצעות, את כולן דחיתי בינתיים בנימוס רב".

אז עכשיו את הולכת לנוח קצת?
"קצת, לא הרבה.אם יש משהו שנתניהו לימד אותי זה לא לנוח. אני זוכרת סיטואציה שאני לא אשכח בקמפיין הזה, אנחנו עבדנו עד מאוחר וכולם כבר הלכו הביתה וסיימו את יום העבודה וחוזרים בבוקר למחרת למצודה והוא עדיין שם מאתמול בלילה. הוא נשאר ער כל הלילה. זה משהו מטורף. אפילו לנו היה קשה לעמוד לפעמים בקצב שלו".

שרון לוגסי ונתניהו

"קשה לעמוד בקצב שלו". שרון לוגסי ונתניהו

הניצחון של הליכוד עורר כמובן שמחה בקרב אוהדי נתניהו, יש לך איזה מסר מרגיע לצד השני בחברה הישראלית שמאוד מודאג מהעתיד לבוא?
"אני חושבת שזאת הפחדה תקשורתית. אני ראיתי את נתניהו בתקופה ארוכה וצמודה של חמש מערכות בחירות ומה שראיתי שם זה את התושיה שלו והדאגה האמיתית שלו לעם ישראל ולמדינת ישראל ואני רואה אותו עובד מסביב לשעון וכמה המדינה חשובה לו ואני בטוחה שהוא יגן וישמור על עתיד ישראל. אבא שלי עשה פרפרזה מאמירתו הידועה של בן גוריון להרגעת הצד השני ואני מאוד מסכימה איתו – 'ידעו כל בוחר ובוחרת מאזרחי ישראל כי הפקידו את עתיד ישראל בידי מנהיג הראוי לכך'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר