בית החולים ברזילי צילום: ויקיפדיה

ברזילי: הגיע לניתוח הרניה ואיבד אשך

התובע, בן 30 מאשדוד, טוען בכתב התביעה כי המנתחים פעלו ברשלנות מקצועית וטייחו את הטעות שלהם במקום לדווח על כך

פורסם בתאריך: 7.9.20 12:24

     

תושב אשדוד בן 30 תובע את בית חולים ברזילי באשקלון על כך שניתוח בקע פשוט בבית החולים לפני שנתיים הוביל לסיבוך שגרם לכריתה של אשכו הימני. כך עולה מכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכת הדין שגית הראל מהראל משרד עורכי דין נגד בית חולים ובעליו מדינת ישראל.

על פי כתב התביעה התובע, טבח במקצועו, אושפז לפני כשנתיים בבית החולים ברזילי לצורך ניתוח הרניה (בקע). שבוע לאחר מכן הובל שוב בדחיפות לבית החולים כשהוא חווה כאבים עזים ונפיחות באשך הימני, ללא אספקת דם ועם חשד לנמק. הוא נותח בדחיפות באותו הלילה ועל פי יעוץ כירורגי הוחלט לכרות את האשך. כמו כן טוענת התביעה כי הניתוח הראשון בוצע כל ידי מומחה כירורגיה ומנתח נוסף שלטענתה אינו מופיע באתר משרד הבריאות או ברישומי בית החולים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לצד טענותיה הגישה התביעה חוות דעת של מומחה כירורגיה מטעמה לפיה במהלך הניתוח נפגעה אספקת הדם לאשך, אשר זוהתה בהדמייה שבוצעה עוד שבוע לפני התהליך. לפי חוות הדעת הניתוח בוצע ברשלנות תוך חסימת כלי הדם המזינים את האשך הימני, מה שיצר קריש דם ובנוסף נגרם נמק עקב התקנת סיכת הידוק. עוד טוען המומחה מטעם התביעה כי המנתחים היו מודעים לפגיעה בצינור הזרע ובכלי דם, אך לא ביצעו כל פעולה על מנת למנוע הפגיעה והסתירו זאת בדו"ח שנכתב לאחר מכן.

עורכת הדין שגית הראל טענה בכתב תביעה כי בית החולים התרשל בין היתר בכך שלא הייתה הלימה בין ממצאי בדיקות ההדמיה לפני הניתוח לבין הטיפול שקיבל וכי לא הוסברו לצעיר טרם הניתוח, מלוא הסיכונים והסיכויים הטמונים בו. בעיקר מאשימה התביעה כי לאחר ניתוח הבקע צוין בגיליון השחרור שלא היו על סיבוכים בתהליך. הצעיר מבקש מבית המשפט לפסוק לו פיצויים עבור הפסדי שכר ותנאים סוציאליים, הוצאות רפואיות, פגיעה באוטונומיה, נזק ראייתי וכאב וסבל.

בית החולים ברזילי בחרו שלא להגיב לטענות המובאות מפאת חיסיון רפואי של המטופל וצנעת הפרט וכי הם יגיבו על הדברים במהלך הערכאות המשפטיות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר