אילוסטרציה: מוטי מילרוד

אישום: צעיר מאשדוד סחט והטריד נערות בוואטסאפ וביצע מעשים מגונים באחת מהן

פורסם בתאריך: 23.8.20 12:35

     

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד שלמה אלפסי בן 19 וחצי מאשדוד, בגין עבירות של מעשה מגונה באדם, סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 15 שנה ושיבוש מהלכי משפט, אשר ביצע הנאשם כלפי 5 קטינות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 לפי כתב האישום, שהוגש בידי עורכת הדין אלכסנדרה קרא, במשך כשנתיים, הנאשם יצר קשר עם הקטינות באמצעות הרשתות החברתיות וואטסאפ ואינסטגרם, והתכתב עמן במטרה לפתח שיח בעל אופי מיני. הנאשם הטריד מינית שתי קטינות מתחת לגיל 15 בכך שהציע להן הצעות בעלות אופי מיני והפציר בהן לקיים שיחות וידאו מיניות.

במסגרת שיחות וידאו אותן ניהל הנאשם עם קטינות אחרות, הקליט הנאשם את שיחת הווידאו, ללא ידיעתן וללא הסכמתן של הקטינות להקלטה. הנאשם אף איים על קטינה נוספת כי יפיץ את תמונותיה אם לא תשלח לו תמונות נוספות שלה כשהיא בעירום חלקי.

 בנוסף, הנאשם נפגש עם קטינה בת 17 אותה הכיר באמצעות הוואטסאפ, ובמסגרת פגישותיו עמה, ביצע בה הנאשם מעשים מגונים שלא בהסכמתה ונגע באיבר מינה.

 במקביל הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי נשקפת מסוכנות לקטינות מהנאשם כפי שניתן ללמוד מאופי העבירות המיוחסות לו וכי קיים חשש כי שחרורו של הנאשם ממעצר יביא לשיבוש הליכי משפט והשפעה על עדים. 

 התיק נחקר על ידי יחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל.

עו"ד ניל סיימון, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נוכל להתייחס לאישומים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר