מלון לאונרדו פלאזה באשדוד. צילום פבל

"קרא לי שלוחית": אירוע בר מצווה במלון השתבש – הרשת תפצה

רשת פתאל תפצה הורים שחגיגת בר המצווה שערכו לבנם במלון לאונרדו באשדוד הפכה למפח נפש. היו חסרים מלצרים, השירות היה לקוי, מנות הוגשו באיחור וחלקן היו קרות. ואם זה לא מספיק, אמו של חתן השמחה טענה שמנכ"ל המלון קרא לה "שלוחית"

פורסם בתאריך: 4.8.20 19:30

     

רשת מלונות פתאל תפצה הורים שערכו בר מצווה במלון לאונרדו פלאזה באשדוד בסכום של 200 אלף שקל בשל עוגמת נפש שנגרמה להם. כך פסק לאחרונה בית משפט השלום בתל אביב-יפו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המשפחה חגגה את האירוע לבנה באחד מסופי השבוע בחודש ינואר 2016. הוא כלל אירוע מרכזי, שבת חתן וארוחות שישי-שבת לאורחים שלנו במלון.

המשפחה תבעה את המלון, את הרשת ומנכ"ל המלון, בסכום של 691,500 שקלים. לטענת ההורים היה חסר אוכל, לא היו מספיק מלצרים, השירות היה בעייתי, מנות הוגשו באיחור וחלקן היו קרות. עוד טענו שכאשר אמו של חתן השמחה פנתה אל מנכ"ל המלון כדי לברר מדוע מנות מתעכבות, הוא גירש אותה מהמטבח וצעק לעברה "צאי צאי לאולם, יא שלוחית אחת". לכן ביקשו לפצותם גם על הוצאת לשון הרע.

מנגד טענו ברשת מלונות פתאל שכמות האורחים הייתה גדולה משמעותית מזו שעליה סוכם מלכתחילה, ואם היה מחסור מזון או בכוח אדם – זו הסיבה. עוד טענו שם שהתובעת היא זו שהתפרצה אל המטבח והחלה להשתלח בעובדים תוך שימוש בשפה בוטה והרמת קול.

במלון וברשת טענו שמדובר ב"אירוע מתגלגל" וש"טענות התובעים מתייחסות רק לחלק קטן מהמכלול, בעוד שלא היו לתובעים כל טענות בנוגע לתחילתו של האירוע, העלייה לתורה, הכיבוד שהוגש שם, לאירוח בבית המלון ולשבת חתן".

השופטת יעל ערקובי ציינה בפסק דינה ש"חילופי הדברים בין מנכ"ל הנתבעת לתובעת התרחשו שעה שהתובעת שהייתה נתונה תחת לחץ רב בשל האנדרלמוסיה ששררה במקום, מחסור באוכל, אורחים מאוכזבים, במקביל לקבלת אורחיה, נכנסה למטבח והטיחה טענותיה במנכ"ל הנתבעת, אשר אין ספק כי הושפע מתכונת המקום השלילית".

השופטת קבעה שאין מדובר בלשון הרע, "אלא בהתנהגות מעליבה ופוגענית, שתרמה לעגמת הנפש של התובעים והעידה כאלף עדים על כישלונו של האירוע.

 

"מקרה זה", קבעה השופטת בפסק הדין, "נופל בגדר המקרים החריגים בהם לא רק שהופר אמונם של התובעים בנתבעת, אלא שהנתבעת לא לקחה אחריות על מחדליה, ואף התנהגה אל התובעת בצורה פוגענית במיוחד".

בנוסף לפיצוי על עוגמת הנפש בשל הפרת ההסכם בגובה 200 אלף שקלים, הטילה על הרשת לשלם לתובעים 40 אלף שקל הוצאות ושכר טרחה.

עו"ד תמי ביטון ועו"ד שי נתן שייצגו את התובעים מסרו בתגובה: "הצלחה גדולה, תודה לאל". מרשת פתאל לא התקבלה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר