נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל
נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל

אישום 14 שנה אחרי הרצח: פרץ לדירתה של קלרה, חנק ודקר אותה למוות

קלרה רבין מאשדוד נרצחה בדירתה באוגוסט 2006. במשך כל השנים מאז התיק לא פוענח, עד שלפני כחודשיים עלתה המשטרה על עקבותיו של אולג דוליה תושב העיר, בעקבות התאמת DNA

פורסם בתאריך: 29.6.20 13:41

     

14 שנה לאחר שקלרה רבין נרצחה באכזריות בדירתה שבאשדוד, הוגש היום כתב אישום בפרשה. פרקליטות מחוז דרום מאשימה את אולג דוליה בביצוע הרצח ואת איגור קוסיאק, קרוב משפחתה של המנוחה, בעבירות נלוות.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן, קוסיאק ניצל את קשריו המשפחתיים עם המנוחה לקבלת מידע אישי על כך שכסף מוחזק בביתה ושבעלה נמצא בחו"ל, ושידל את חברו, דוליה, לשדוד את המנוחה, כל זאת מתוך ציפייה לקבל תמורה משלל השוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על פי כתב האישום בלילה שבין שבין 22.8 ל-23.8 שנת 2006, הגיע דוליה אל הבניין בו התגוררה רבין ברחוב הרב מימון, כשהוא מצויד בחבל ובסכין מתקפלת. הוא טיפס על מסתורי הכביסה ועל הסורגים, פרץ ונכנס אל הדירה דרך חלון הסלון, וחיפש כסף בחדרים.

בשלב מסוים קלרה התעוררה משנתה ונעמדה מולו, אז, לפי כתב האישום, שלף דוליה מכיסו סכין, פתח את הלהב ודקר את המנוחה תחילה בבטנה ולאחר מכן שש דקירות נוספות בפלג גופה העליון. בנוסף הוא חנק המנוחה באמצעות חפץ קשיח על צווארה.

 

התיק נחקר ע"י היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרת ישראל. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי הנאשם הצליח לחמוק מזרועות החוק במשך 14 שנים, ואלמלא זוהתה דגימת הדנ"א שהותיר מתחת לציפורני המנוחה, היה ממשיך את חייו מבלי ליתן את הדין על הרצח האכזרי שביצע. הפרקליטות מבקשת לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

דוליה, 53, מואשם בעבירות של רצח וניסיון שוד בנסיבות מחמירות, ואילו קוסיאק, 50, מואשם בעבירות של שידול לשוד וגרימת מוות ברשלנות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר