אלון חסן ביציאה מאולם ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע לאחר מתן גזר הדין לצד סנגורו עו"ד אשר אוחיון

הפרקליטות מערערת לעליון: דורשת עונש מאסר בפועל לאלון חסן

המדינה מותחת ביקורת נוקבת על השופט המחוזי עדן שלפי הנטען הקל מידי עם יו"ר הוועד לשעבר בנמל אשדוד

פורסם בתאריך: 25.6.20 12:21

     

המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט העליון הודעת ערעור על גזר דינו של אלון חסן, יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד לשעבר.

בפרקליטות טוענים, שהעונש הראוי בעבירות בהן הורשע חסן הוא מאסר בפועל. לטענת המדינה, עונש המאסר על תנאי ועבודות שירות לתועלת הציבור שהושת על חסן בבית המשפט המחוזי "אינו הולם כלל את חומרת מעשיו וסותר את הנחיות בית המשפט העליון באשר לענישה הראויה בעבירות שחיתות ציבורית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כזכור, בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות על זיכויו של חסן בבית המשפט המחוזי והרשיע אותו בביצוע שתי עבירות של מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור, וכן בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד. זאת, בשתי פרשות שעניינן ב"חברת דנה", אשר הייתה שייכת לשותפו לעסקים וחברו הקרוב יניב בלטר ולבן דודו דוד חסן.

בקשתו של אלון חסן לדיון נוסף בהרכב מורחב של שופטים, נדחתה.

לאחר הרשעתו של אלון חסן בבית המשפט העליון, הוחזר התיק לבית המשפט המחוזי למתן גזר הדין. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות להטיל על חסן עונש מאסר בפועל שינוע בין 9 ל-18 חודשים.

השופט יואל עדן שזיכה אותו במרץ 18' גזר עליו  מאסר על תנאי לתקופה של שלושה חודשים ושירות לתועלת הציבור בהיקף של 150 שעות.

השופט הותיר את ההרשעה של העליון על כנה.

בפרקליטות תוקפים בצורה חריפה את השופט עדן על קביעותיו: "הכרעת הדין ציירה תמונה מעוותת לפיה מעשי המשיב בנמל היו ראויים ולא היה מקום להגשת כתב האישום בתיק זה. תמונה מעוותת זו תוקנה בפסק דינו של בית המשפט הנכבד (העליון, ד"ג)".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר