דורון שוסטר ז"ל. צילום מפייסבוק

רצח דורון שוסטר: כתב אישום הוגש נגד יאיר זוהר – ירה בגבו של המנוח וברח על אופנוע

זוהר מואשם שירה לעבר שוסטר ז"ל חמש יריות מטווח קצר וברח על אופנוע. בפרקליטות אומרים שהוא נשכר לביצוע הרצח בידי אדם אחר שזהותו אינה ידועה וכי המניע היה כנראה "רומנטי"

פורסם בתאריך: 22.6.20 11:49

     

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום נגד יאיר זוהר בן 49 מיבנה. הוא מואשם בביצוע הרצח של איש העסקים האשדודי דורון שוסטר לפני יותר מארבע שנים ובעבירות נוספות. זוהר הופלל בידי סוכן חשאי שחצה את הקווים ומכונה "ליאון".

שוסטר היה בן 50 במותו. בשעות הערב של יום ראשון, 20.3.2016, הוא נורה למוות מחוץ לבניין ברחוב הקוקיה בראשון לציון שבו התגורר באותה עת.

לפי כתב האישום שהוגש הבוקר, שני, לבית המשפט המחוזי מרכז, זוהר הגייע על אופנוע סמוך לבניין ברחוב הקוקיה 31, החנה את האופנוע והמתין ששוסטר יגיע. בערך בשעה 18:51 הגיע שוסטר והחנה את מכוניתו המרצדס השחורה שלו, יצא ממנה והחל לפסוע ברגל לכיוון הבניין. אז "הגיח הנאשם בריצה אוחז באקדח וירה ממרחק קצר חמש יריות אל עבר המנוח שניצב אליו עם גבו. לאחר מכן עלה על האופנוע וברח מהמקום". שוסטר נפגע מארבע יריות ומותו נקבע בבית החולים כעבור זמן קצר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בפרקליטות הגישו בקשה להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. זוהר הוא אסיר שנשפט לשש שנים לאחר שהורשע בניסיון שוד. לחובתו עבר פלילי עשיר, כפי שהגדירו זאת בפרקליטות.

בבקשת המעצר נכתב שהסוכן מסר כבר בשנת 2017, "שהמשיב ביצע את הרצח, לבקשת מזמין בתשלום, על רקע רומנטי, כי המנוח היה איש עסקים אשדודי שעבר לראשון לציון וכי המשיב ביצע את הרצח באמצעות אקדח ותוך שימוש באופנוע. הסוכן מסר אז לקצין מודיעין כי המשיב הציע לו לבצע עמו את הרצח וכן כי יום לאחר הרצח התוודה באוזניו כי ביצע אותו".

בהמשך הקליט הסוכן את זוהר ולפי הנטען אמר הסוכן לנאשם שנשכר לבצע רצח בשכר ומציע לזוהר להצטרף אליו, כאשר בשלב מסוים אמר לסוכן: "לא אחי מה אני פראייר? עזוב אותך, עשיתי אחד אני בראשון עשיתי אחי, אתה לא זוכר הא?". לאחר מכן, אומרים בפרקליטות, המשיך ותיאר פרטים על הרצח של שוסטר.

 

 

עוה"ד נעמה תור זאבי ותומר שטיינברג מהפרקליטות מסרו: "כתב האישום שהוגש היום מייחס לנאשם אירוע רצח שאירע לפני 4 שנים, שפיענוחו התאפשר הודות לפעילות הסוכן. בנוסף, מייחס כתב האישום לנאשם שלוש עסקאות במהלכן מכר לסוכן מטען חבלה ושני אקדחים.

"נזכיר", הוסיפו הפרקליטים, "כי כתב אישום זה מהווה חלק מפרשה במסגרתה הוגשו כתבי אישום נגד 47 נאשמים במהלך החודש האחרון. פיענוח הרצח התאפשר לאחר שבמהלך הפעלת הסוכן, ועל רקע קשר מוקדם ביניהם, הצליח הסוכן לתעד התוודות מפי הנאשם".

עו"ד יוסף לוי פריינטי. צילום: חן בכר

הסנגור, עו"ד יוסף לוי פריינטי, מסר בתגובה: "כפי שציינתי בעבר מרשי מכחיש את המיוחס לו בכתב האישום, יתרה מזו ולעניות דעתנו ישנה בעיה משפטית ומהותית עם הסוכן עצמו. ובכל מקרה אני מאמין כי לאחר שנלמד את חומר הראיות אוכל להשיב באופן ראוי ומקצועי כנדרש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר