מישל בן מוחא עם בנו. צילום: פרטי
מישל בן מוחא עם בנו. צילום: פרטי

עובד נמל אשדוד תובע את חברת הנמל על פגיעה בזכויותיו כאב לילד עם שיתוק מוחין

עובד הנמל טוען כי על אף שמודעים למצבו המורכב, מהנהלת הנמל הוא זוכה לאטימות ויחס קר בלבד

פורסם בתאריך: 4.6.20 17:56

     

מישל בן מוחא, עובד נמל אשדוד ואב לאליה, ילד עם צרכים מיוחדים הסובל משיתוק מוחין, הגיש השבוע כתב תביעה כנגד חברת נמל אשדוד, כשהוא טוען כי זו מתנכלת לו, מעליבה אותו ופוגעת בזכויותיו רק בשל היותו כהורה לילד בעל מוגבלות. 

בן מוחא, העובד מחלקת הציוד המכאני של נמל אשדוד בשנים האחרונות, הגיש את כתב התביעה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע ביום שלישי האחרון כשהוא מיוצג על ידי עורכי הדין אריאל שמר ואיתמר נצרודורש מחברת נמל אשדוד פיצוי בסך 300,000 שקלים.  

בסיס התביעה טוען בן מוחא כי עקב טיפולו בבנו הבכור הוא מקבל מהנהלת הנמל יחס בלתי הוגן, כשזאת לוחצת עליו להתחייב לעבודה במשמרות ושעות נוספות, מונעת ממנו קביעות בעבודה, ואף איימה עליו בפיטורים מספר פעמים בעבר

מישל בן מוחא עם בנו. צילום: פרטי

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"ילדו הבכור של התובע סובל משיתוק מוחין מאז לידתו, הילד נמצא במצב סיעודי, ומצריך טיפול והשגחה של 24 שעות ביממה"נטען בכתב התביעה.  

 "התובע ואישתו חולקים בהם את הטיפול בילד הבכור, כמו גם בשתי בנותיהן הפעוטות, ומקדישים לכך כל רגע של פנאי, לרבות קימה של 10 פעמים בלילה לשם טיפול בילד, טיפול לאורך היום, מפגשים תכופים עם רופאים ומטפלים, הן כשגרה יומיומית והן כטיפול במצבי חירום. 

 הלחץ פיזי והנפשי בו נתונים התובע ובת זוגו הוא עצום וחייהם קשים ביותר. מצב קשה זה השפיע על כמות השעות הנוספות והמשמרות הכפולות אשר התובע מסוגל לבצע וגרם להיעדרויות מן העבודה בשל מחלת הילד ובשל הטיפול בו. 

מול כל אלה מגלה הנתבעת (חברת נמל אשדוד) אטימות המגיע לכדי רוע לב ממש, נוזפת, משפילה, ומענישה אותו, על שום הזמן שהוא מקדיש לטיפול בילד ועל שום מצבו הרגיש של התובע עצמו כתוצאה מהלחץ הרב שהוא מצוי בו."

כפיצוי על העוול שנגרם לו דורשים עורכי דינו של בן מוחא מהנתבעת להעניק לתובע את הדרגה והקביעות המגיעים לו, לטענתו, ולפצות אותו בסך של 300 אלף שקל בגין הפרת חוק שוויון הזדמנויות בעבודה והתעמרות שלא כצדק.  

תגובת חברת נמל אשדוד: "העובד הגיש תלונה הנמצאת בבדיקה. נמל אשדוד אינו מנהל את מערך יחסי העבודה שלו באמצעות התקשורת." 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר