נדב בוחניק ז''ל, מהאלבום הפרטי, באדיבות המשפחה

רצח נדב בוחניק: אבי אלפסי שוחרר – הוארך מעצרו של בנו ישי

פורסם בתאריך: 20.2.20 17:49

     

לאחר יומיים במעצר משטרת אשדוד החליטה לשחרר את אבי אלפסי, 60, אביו של תומר אלפסי החשוד ברציחתו של נדב בוחניק ביום שני שעבר. עם זאת, מעצרו של ישי אלפסי, אחיו של תומר, הוארך היום שוב בבית המשפט – עד 24 בחודש.

תומר אלפסי. צילום מתוך אינסטגרם

גם מעצרם של דניאל חטשואל ושל בר יוחאי אלוש הוארך היום עד יום שני.

אבי אלפסי שעובד בעיריית אשדוד ובנו, ישי, מאבטח בנמל אשדוד, בן 23, נעצרו שלשום בחשד לסיוע לאחר מעשה ולשיבוש חקירה.

סנגורו של ישי, עו"ד אהוד בן יהודה, ביקש מהשופטת לשחררו: "הוא יוצא יחידה קרבית מובחרת, מלח הארץ. לא צריך לפקוד את עוון תומר עליו. הוא לא עבריין והוא לא משבש חקירה. אזכיר, הוא נעצר שבוע לאחר המקרה ואין טענה שבמהלכו הוא ניסה לשבש. השאלה הנשאלת היא מדוע יש לעשות אבחנה בעניינו מהאחרים.

"אחד מהם", הוסיף הסנגור, "זה אביו ששוחרר על ידי משטרת ישראל. האבא והוא נסעו ביחד עם תומר ושניהם אומרים שהם לא זוכרים איפה הם הורידו אותו. למה להאריך לו מעצר? הוא לא יכול לשבש משהו שהוא לא שיבש עד עכשיו.

"כשהוא אמר שהוא הזיז את הרכב ונסע מאשדוד לאשקלון. הוא לקח אחריות. הוא לא צריך להישאר על זה במעצר. אני לא חושב שיש מי שחושב שהוא מסוכן, גם לא השוטרים. בימים הרגילים הוא שומר עלינו".

אבל השופטת ענת חולתא לא השתכנעה והשאירה אותו במעצר.

כזכור תומר אלפסי, 21, החשוד המרכזי בתיק הרצח, נעצר לפני שבוע, שלושה ימים לאחר הרצח, כשנמצא בבית חברו בשדרות. מעצרו הוארך עד 24 בחודש. ככל הידוע הוא שותק בחקירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר