נדב בוחניק ז''ל, מהאלבום הפרטי, באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: החשוד ברצח נדב בוחניק דקר אותו בעקבות סכסוך קודם וברח

במשטרה מאמינים שתיק הרצח פוענח. שמו של החשוד המרכזי עדיין אסור בפרסום

פורסם בתאריך: 17.2.20 13:07

     

ביום שני שעבר נדקר נדב בוחניק למוות לא רחוק מביתו באשדוד. הוא רכב על אופנועו בשדרות מונטיפיורי ומכונית שהתקרבה אליו התנגשה בו. הוא נפל על הכביש ונהג הרכב יצא ולפי החשד ניגש אליו, דקר אותו שוב ושוב ועזב אותו מוטל על הארץ שותת דם וברח משם במהירות.

שד רוטשילד. צילום: לירון מולדובן

שוטרים בזירת הרצח בשד' רוטשילד ליד מרכז טופז. צילום: לירון מולדובן

צוות מד"א ניסה להציל את חייו של בוחניק בן ה-24 ואף ביצע בו ניתוח חירום בשטח. אבל בסופו של דבר נאלץ לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ובמצוד אחר החשוד. בינתיים נעצרו כמה חשודים אבל הוא נעצר רק כעבור כמה ימים לאחר שלפי החשד הסתתר בדירה של חברו בשדרות.

החשוד המרכזי כבן 22 מאשדוד אותר כעבור כמה ימים והובא להארכת מעצר ביום שישי. שמו עדיין אסור בפרסום. גם שמות שניים נוספים שנעצרו בפרשה חסויים. היום הותר לפרסם רק את שמו של ניסים חדידה משדרות – החשוד שהלין בביתו את החשוד ברצח.

סנגורו של חדידה, עו"ד אהוד בן יהודה, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר לפרשה, טוען כי לא היה מודע כלל לאירוע הרצח".

 

זמן קצר לאחר הרצח פרסמו מכריו ובני משפחתו של בוחניק את תמונתו ופרטיו של מי שהוא הרוצח, לטענתם.

ביום רביעי כתבה אמו של נדב, ליליאן בוחניק, בפייסבוק, בפניה ישירה לחשוד ברצח: "לרוצח של נדב בוחניק, הנסיך הפרטי שלי, גידלו אותך להרוס משפחה, אנשים שגידלו ילד טרף אדם שלוקח והורס משפחות כאילו הוא קנה ביצת הפתעה. התעוררת בבוקר ויצאת לך מצויד היטב, לקחת כסף, את מפתחות הרכב ויצאת לך לעוד בוקר שגרתי. לקחת גם סכין, עצרת בקיוסק, לקחת נשימה, רכשת קופסת סיגריות, משהו קר לשתות וחיים של ילד בן 24.

עוד הוסיפה האם: "מי נתן לך את היכולת לראות איך נשימתו של נדב נלקחת ממנו עד אובדן הכרה? עד אובדן חיים? לקחת את עצמך בסוף כל זה, וחזרת אל רכבך כאילו דבר לא קרה, כאילו לא רצחת ופשוט ברחת… לא תהיה לך מחילה, ואני מאחלת לך שתחיה עד גיל 120, שכל יום שתתעורר מיליון עיניים יסתכלו עליך ויגידו לך שאתה רוצח, כשתלך לישון בלילה ותחלום בכל חלום על נדב שיזכיר לך שאתה רוצח…

"לא חשוב כמה תברח, לא חשוב כמה זמן תסתתר, תדע לך שאתה רוצח… לעולם לא תמצא מנוחה ולא מחילה .ושההורים שלך יתביישו בך מעתה ועד עולם", כך כתבה ליליאן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר