הירי בחנות הדגים כפי שתועד במצלמות אבטחה

הירי בחנות הדגים: העבריין יאיר אוחנה נשלח למאסר של פחות מארבע שנים

ארבעה חודשים לאחר היריות בחנות הדגים ברחוב האורגים שבמהלכה נפצעו שלושה בני אדם הנאשם יאיר אוחנה הורשע במסגרת הסדר טיעון בגרימת חבלה בכוונה מחמירה ואמר: "אני לוקח אחריות ומצטער על מה שקרה"

פורסם בתאריך: 13.2.20 17:40

     

במסגרת הסדר טיעון הוטל על העבריין יאיר אוחנה מאשדוד עונש של 45 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשע בעבירת חבלה בכוונה מחמירה. זאת, ארבעה חודשים לאחר היריות בחנות הדגים ברחוב האורגים שמהן נפצעו שלושה בני אדם.

על פי כתב האישום המתוקן, אוחנה הגיע לחנות כשהוא רוכב על קטנוע, על ראשו קסדה ועל ידיו כפפות, והוא נושא עימו תיק גב ובו אקדח חצי אוטומטי עם משתיק קול ומחסנית עם 5 כדורים. הוא נכנס פנימה, שלף את האקדח עליו הותקן משתיק קול, וירה חמש יריות לכיוון החדר האחורי בחנות.

בעל החנות ואחרים השתלטו על הנאשם, והצליחו להוציא מידיו את האקדח ולהוריד מראשו את הקסדה, הנאשם כיסה את פניו באמצעות מעיל שלבש, באופן שהקשה על זיהויו, ונמלט מהמקום על גבי הקטנוע כשהוא מותיר בחנות את האקדח, הקסדה ותיק הגב.

כתוצאה מהירי נפצעו שלושה ופונו לקבלת טיפול רפואי: האחד נפצע ירך, נותח ואושפז, עוד אחד סבל מפצע ירי בבית החזה, הוא נותח וקליע הוצא מחזהו, ורסיס קליע הוצא מצווארו, אושפז ושוחרר, השלישי הגיע לבית החולים עם גוף זר מתכתי שחדר לאצבעו והוצא בהרדמה מקומית.

שוטרים מחוץ לזירת הירי ברחוב האורגים. צילום: דור גפני

במשטרה סברו שמדובר בניסיון נקמה על הפציעה של אוחנה מירי של אקדח-עט לפני כארבע שנים אך לא הצליחו לבסס זאת.

השופט יואל עדן קבע כי לאחר התלבטות ולאור עוצמת הקושי הראייתי, אין מנוס מכיבוד ההסדר והטיל על אוחנה מאסר בפועל לתקופה של  45 חודשים, מאסר על תנאי לתקופה של 36 חודשים וקנס בסך 10,000 שקל.

לחובתו של אוחנה בן 38 עבר פלילי שכולל עבירת הריגה, עבירות רכוש, איומים וסמים, עבירות נשק, תקיפת שוטר ועבירות אלימות נוספות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר