עו"ד ורד קינן צילום: אור פרבוזניק

אפשר גם אחרת

 במסגרת מלחמה מכוערת בין בני זוג מאשדוד ביקשה האישה לחשוף הודעות וואטסאפ של הבעל שחשדה כי הוא בוגד בה. כחודש לאחר שבית הדין הרבני דחה אותה, הגיעו השניים להסכם מכובד. את הגבר ייצגה עו"ד טלי ורד-קינן

פורסם בתאריך: 15.1.20 13:18

     

זוג מאשדוד שהיה נשוי שנים רבות, החל בשנים האחרונות להתמודד עם קשיים בחיי הנישואים, הילדים כבר עזבו את הבית ולדאבוננו, כמו במקרים רבים היחסים בין השניים החלו להתערער. לאחר תקופה ארוכה, האישה חשה כי בעלה מתרחק ממנה, והיא היא החלה לחשוד, כי אותו ריחוק מגיע כתוצאה מבגידה שלו. למעשה, מסקנתה הייתה אחת- לבעלה החוקי ישנה אישה חדשה, ולכן הוא מתרחק ממנה. לאחר שחשדותיה החלו להתחזק, היא פנתה לעורך דין לענייני משפחה, שטחה בפניו את טענותיה, וסיפרה לו כי היא בטוחה שבעלה בוגד בה. לכן, החליטה האישה לפרק את החבילה ולהיפרד ממנו, אך הייתה נחושה להוכיח את דבר הבגידה לטענתה.

עורך דינה החליט, להגיש בקשה לצו מיוחד נגד הבעל, צו שטוען להתיר חיפוש במכשיר הפלאפון שלו. לטענת האישה, חיפוש כזה יחשוף את דבר הבגידה באמצעות הודעות וואטסאפ בינו לבין האישה החדשה שבחייו. באותו שלב, פנה האיש לעורכת הדין טלי ורד-קינן- מומחית לדיני משפחה מאשדוד- וטען כי אין לו בעיה להתגרש מאשתו, אך הוא לא בוגד בה, ומדובר במוחה הקודח שהוגה את רעיון הבגידה. בנוסף, אין כל סיבה לפגיעה בו ולחדירה בפרטיותו, באמצעות חיטוט במכשיר בו שמורים הדברים האישיים ביותר שלו. עו"ד ורד – קינן פנתה לבית הדין וטענה כי אין כל סיבה לאפשר את בקשה של האישה. בית הדין קיבל בית הדין את טענתה.

האישה לא ויתרה הגישה ערעור, אולם גם זה נדחה. ככל הנראה הבינה אותה אישה כי זו לא הדרך לסיים את הקשר. ביום שני השבוע נערך דיון סוער בבית הדין הרבני בין הצדדים,  האישה הביעה את כעסה על האיש והעניינים התחממו. באותו שלב נכנסו לתמונה דייני בית הדין הרבני באשדוד. הם הרגיעו את הרוחות, והסבירו לאישה כי עם כל ה"דם הרע" בין הצדדים, ישנם גם ילדים בתמונה, וחבל שיסבלו בגלל כעסים כאלו ואחרים. לבסוף, לאחר דיון ארוך, נפרדו השניים בהסכם מכובד, שמקובל על שני הצדדים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר