אילוסטרציה: מוטי מילרוד

40 חודשי מאסר למעסה שביצע עבירות מין במטופלת

בית המשפט גזר את עונשו של בעלי "מגע הקסם של שלומי" שהורשע בביצוע עבירות מין בלקוחה בזמן הטיפול. הסנגורית: "מרשי עומד על חפותו ובימים הקרובים יוגש ערעור לעליון"

פורסם בתאריך: 14.1.20 15:29

     

40 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי של 18 חודשים ופיצוי בגובה של 50 אלף שקל למתלוננת נגזרו על שלמה הראל, בעלי הקליניקה "מגע הקסם של שלומי" לטיפולי רפואה משלימה במושב בית עזרא הסמוך לאשדוד. הראל הורשע באינוס, מעשה מגונה וניסיון למעשה סדום, בצעירה שהגיעה אליו לטיפול.

המעשים בוצעו בזמן שהקורבן שוכבת על מיטת הטיפולים על בטנה ורק תחתונים לגופה. "במהלך העיסוי הנאשם החל לגעת במתלוננת באופן מיני", נכתב בפרוטוקול, "תחילה לקח את ידה ונגע עמה באיבר מינו מעל לבגדיו. המתלוננת משכה את ידה והניחה אותה מתחת לגופה. הנאשם נטל שוב את ידה וחזר על המעשה".

בהמשך, כך לפי הכרעת הדין, החדיר לגופה את אצבעותיו, ביקש ממנה להסתובב ואז הבחינה שהוא עירום. הנאשם ניסה לקרב את ראשה לאיבר מינו והיא, שעד לאותו שלב הייתה משותקת ולא אמרה דבר, ביקשה ממנו לעזוב את המקום.

מאז לא חזרה לתפקוד רגיל. האירוע גם יצר שבר בעולמה הדתי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הראל, 63, הכחיש את המיוחס לו. בית המשפט התחשב במצבו הבריאותי, בשירותו הארוך בצה"ל ובמותה של בתו ממחלת הסרטן.

היום שלושת שופטי ההרכב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו את עונשו.

את המדינה ייצגה עוה"ד הילה דרימר יאיר מפרקליטות מחוז דרום. הסנגורית, עוה"ד טלי גוטליב, מסרב בעקבות גזר הדין: "בית המשפט קיבל את עמדתנו לעונש וגזר עונש מקל. לצד זאת מרשי עומד על חפותו ובימים הקרובים יוגש ערעור לבית המשפט העליון. בית המשפט דחה את מועד ריצוי העונש על מנת לאפשר הגשת ערעור".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר