הפנים אומרות הכל: אברהם נניקשווילי בבית המשפט במעמד הכרעת הדין. צילום עופר וקנין

דרמה בבית המשפט: אברהם נניקשווילי נשלח לכלא

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר על איש העסקים מאשדוד שהורשע במתן שוחד 14 חודשי מאסר בפועל, מאסר על-תנאי וקנס. השופט הזכיר את העובדה שנניקשווילי עזר לאנשים רבים שנקלעו למצוקה ותרם למוסדות ציבור

פורסם בתאריך: 30.12.19 08:58

     

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר על איש העסקים אברהם נניקשווילי מאשדוד 14 חודשי מאסר בפועל, מאסר על-תנאי וקנס של מיליון שקל.

נניקשווילי, בן 59, הורשע בחודש אוגוסט במתן שוחד לשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בסכום של 400 אלף דולר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השופט בני שגיא ציין בגזר הדין שלזכותו של נניקשווילי עומדת עשייתו הציבורית והעזרה לזולת שבאה לידי ביטוי גם בתרומות למוסדות וסיוע לנזקקים ולאנשים שנקלעו למצוקה. הוא הזכיר למשל תרומה יוצאת דופן בהיקף של מיליוני שקלים, בעילום שם, למרכז לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז הרפואי "שניידר", שאפשרה את קידומו של המחקר שנוער לשיפור איכות חייהם של ילדים הסובלים מסוכרת מסוג 1 .

השופט ציין גם את עדותו של ראש עיריית חיפה לשעבר, יונה יהב, ולפיה נניקשווילי תרם לפרויקט חינוכי מיליון שקל וכשיהב הציע לקרוא למיזם על שמו, נניקשווילי דרש שלא יעשה כן בשל צניעותו.

 

שותפו של נניקשווילי לחלק מהעסקים הוא ג'קי בן זקן שהורשע באותה פרשה בסיוע להפרת אמונים. השניים הגישו תביעת ענק נגד חברת המועצה הלן גלבר בטענה שהסבה לעסקי הנדל"ן שלהם באשדוד נזקים כלכליים כבדים. התביעה נדחתה והוגש ערעור לבית המשפט העליון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר