כתמי דם על המדרגות

האדם שנורה אמש: מתאגרף ושומר ראש של עבריין מאשדוד

האיש שנורה אמש ברחוב הירמוך ונפצע בינוני – נשפט לאחרונה לעבודות לתועלת הציבור לאחר שהתערב בקטטה ושבר את הלסת והאף של אחד התוקפים

פורסם בתאריך: 29.12.19 15:46

     

האיש שנורה אמש ברחוב נחל הירמוך ברובע י"א באשדוד, הוא לפי המידע שיש למשטרה, שומר ראש ונהג של עבריין המוכר היטב למערכת אכיפת החוק אשר נמנה עם מה שמכונה מפעם לפעם "הכנופיה הגרוזינית" ומזוהה עם בני שלמה.

לפי החשד הוא המתין אתמול לבוס שלו שייצא מהבניין ברחוב הירמוך כשלפתע נורתה לעברו אש מרכב נוסע. הוא נפגע בפלג גוף עליון אך הצליח לברוח לתוך המבנה המרושת במצלמות והיורים ברחו מהמקום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




האיש שנורה הוא אדם חסון מאוד ומתאגרף מקצועי. עד לאחרונה עברו היה נקי. אולם לפני כשנה הסתבך בקטטטה כשניסה דווקא להפריד. לפני פחות משבועיים נגזרו עליו עבודות לתועלת הציבור במסגרת אותו תיק.

האירוע שאליו מתייחס גזר הדין התרחש בדצמבר אשתקד: ליד אולם אירועים באשדוד הוא חבט באגרופו בפניו של אדם שתקף מישהו אחר. העוצמה הייתה כה חזקה עד שהבחור איבד את ההכרה ונשברו לו הלסת והאף. הנאשם הודה וטען שפעל כפי שפעל לאחר שראה את אותו אדם תוקף מישהו אחר.

 

"אודה ולא אבוש", ציינה השופטת נגה שמואלי מאייר, "כי לתוצאה הסופית הגעתי לא בלי התלבטות והתחבטות. בית המשפט אינו מתעלם מחומרת מעשיו של הנאשם ובוודאי לא מהנזקים שנגרמו למתלונן. ועדיין, בשים לב לנסיבותיו האישיות של הנאשם, ההליך השיקומי שאותו עבר ועוד צפוי לעבור במסגרת צו המבחן שיושת עליו, עברו הפלילי הנקי, גילו הצעיר באופן יחסי, הודאתו במיוחס לו, החרטה הכנה שהביע, וכל יתר מאפייניו החיוביים אשר תוארו בגזר הדין – מצאתי כי ניתן ללכת לקראתו בזו הפעם, ולגזור את עונשו תוך סטייה לקולא ממתחם הענישה".

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

בסופו של דבר היא גזרה עליו שירות למען הציבור בהיקף של 400 שעות שיבוצעו במסגרת עמותת "כולנו למען כולנו" בקריית גת, בתפקיד של עזרה וסיוע בפעילות העמותה, מאסר מותנה ופיצוי של 20 אלף שקל למתלונן שאותו היכה. הוא יוצג בידי עו"ד נס בן נתן.

במשטרה מוסיפים לחקור את אירוע הירי אמש ומחפשים אחר המבצעים. עדיין לא ברור אם הכתובת הייתה אחד הבוסים של המאבטח או דווקא הוא בבחינת העברת מסר שיש בה גם פגיעה בביטחון האישי של הדמות המאובטחת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר