זירת הירי הלילה ברחוב הירמוך: חוקרי המז"פ במקום. צילום: דוברות המשטרה

פרטים חדשים על היריות בירמוך: הפצוע ברח לבניין סמוך וכך ניצל

הפצוע משמש שומר ראש ויתכן גם נהג של חבורה המוכרת היטב למשטרה ולא ברור אם הוא היה היעד או שלמעשה מדובר ב"טעות בזיהוי". המשטרה מחפשת אחר היורים שנמלטו במכונית

פורסם בתאריך: 28.12.19 23:51

     

פרטים חדשים על ניסיון החיסול הלילה ברובע י"א: הערב, מעט לאחר השעה עשר התקבל דיווח במשטרה על ירי ברחוב נחל ירמוך באשדוד. מפרטים ראשוניים עלה כי רכב בו ככל הנראה מספר חשודים עצר סמוך לרכב בו ישב צעיר כבן 36 ובשלב מסויים החל בירי לעבר הרכב השני. כתוצאה מהירי נפגע היושב ברכב בפלג גופו העליון ואז הצליח להימלט אל הכניסה לבניין סמוך והרכב החשוד נמלט.

הפצוע פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים באשדוד. כוחות משטרה שהוזעקו החלו בפעולות לחקירת נסיבות המקרה ושוטרי הזיהוי הפלילי החלו במשימת איסוף ממצאים בזירה. במקביל לכך נעשות פעולות לאיתור החשודים במעשה. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




צילום: דוברות המשטרה

ברחוב הירמוך שבו אירעה התקרית הלילה תכננו בעבר לפי החשד יריביו של אלירן חובב, עבריין מוכר למשטרה, להפעיל מטען חבלה בבניין שבו הוא מתגורר. התכנית לא יצאה לפועל. במשטרה העריכו אז שחובב מקורב למשפחת שלמה, שבין שאר יריביה גם האחים לביא מרחובות ושלום דומרני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר