כסף צילום: BCC PIXABAY
כסף צילום: BCC PIXABAY

רופא שיניים שכבר נשלח לכלא על עבירות מס – חשוד בהעלמת הכנסות

שלושה תושבי אשדוד חשודים בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים. כך נחשף בביקורת שגרתית בצ'יינ'ג בעיר  

פורסם בתאריך: 22.12.19 11:34

     

ביקורת שגרתית של מחלקת ניהול ספרי בפקיד שומה אשקלון בצ'יינג' באשדוד, העלתה חשד כי שלושה תושבי העיר מעלימים הכנסות של מיליוני שקלים. בעקבות החשדות פתחו עובדי פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום בחקירת השלושה במסגרתה ערכו חיפושים בדירותיהם ובמשרדיהם.

אחד מהחשודים, רופא שיניים הורשע בעבר בגין העלמת הכנסות ונידון ל-12 חודשי מאסר בפועל. האיש עוסק ברפואת שיניים בעיר, חשוד כעת בהעלמת הכנסות בסך מאות אלפי שקלים. מחקירתו עולה כי עבד מבלי לפתוח תיק במס הכנסה ומבלי להגיש דו"חות.

חשוד נוסף, העוסק בתחום האינסטלציה, חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מיליוני שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות.

ברשות המסים אומרים שהוא הודה בחקירתו כי מעולם לא פתח תיק במס הכנסה, וכי זייף חשבוניות בכדי למסור לחברות עבורן ביצע עבודות. בנוסף, הודה כי סיפק חשבוניות כוזבות לחשוד נוסף שנחקר בעקבות הביקורת בצ'יינג', העוסק במסגרות. הוא חשוד בהעלמת הכנסות בסכומים של מאות אלפי שקלים תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות.

מבקשת המעצר, עולה כי החשוד קיבל חשבוניות פיקטיביות משותף שלו לעבודה, וכי את הצ'קים שקיבל עבור העבודות היה נותן בחלקן לאותו אדם וחלקן היה פורט בצ'יי'נג'.

השלושה הובאו בפני כבוד השופט אלעזר ביאלין מבית משפט השלום בירושלים, אשר שחרר כל אחד מהם בתנאים מגבילים ביניהם צו איסור יציאה מהארץ ל-180 יום, התחייבות עצמית על סך 100,000 שקל וערבות צד ג' על סך 100,000 שקל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר