צילום: דוברות המשטרה

נהג תחת השפעת אלכוהול והתנגש בתחנת דלק

בתום חקירת המשטרה, בעקבות שני אירועים בהם נתפסו השבוע נהגים בעיר אשדוד כשהם נוהגים בהשפעת אלכוהול, מוגש נגדם כתב אישום לבית המשפט. "בנס מעשיהם הסתיימו ללא נפגעים בנפש", נמסר מהמשטרה

פורסם בתאריך: 19.12.19 10:01

     

כתב אישום הוגש אתמול בבית המשפט לתעבורה באשדוד כנגד תושב העיר, 50, שנעצר ביום שלישי השבוע לאחר שהתקבל דיווח במשטרה שהתנגש ברכבו של עובר אורח ובמשאבת הדלק באחת מתחנות הדלק בעיר. מעט לאחר השעה שתיים לפנות בוקר, נמסר למשטרה על המקרה. צוות שוטרי סיור שהגיע למקום איתר את הרכב החשוד ואת הנהג במבנה ארעי סמוך.

בדיקת "נשיפון" שנערכה לנהג, אומרים במשטרה, הראתה כי רמת האלכוהול גבוהה, 1,010 מיקרוגרם. הוא עוכב לחקירה בפני בוחני התנועה ובסיומה נכלא. אתמול, בתום דיון בו הוגש כתב האישום, הורה בית המשפט על הארכת מעצרו בשלב זה ביממה נוספת.

כתב אישום נוסף צפוי להיות מוגש היום, חמישי, כנגד תושב העיר בן 46 החשוד גם הוא בנהיגה בשכרות, לאחר שגם לגביו התקבל דיווח ביום שלישי בשעות הצהריים כי רכב בו נהג החשוד מזגזג במהלך נסיעתו, נוסע נגד כיוון התנועה ומסכן את משתמשי הדרך. צוות שוטרים שהוזעק לאירוע איתר את הרכב לאחר שנעצר ברחוב שלמה המלך בעיר בסיוע אזרח ערני ומצא את הנהג כשהוא בהשפעה גבוהה מאוד של אלכוהול עד כדי שלא הצליח כמעט לעמוד מחוץ לרכב ונזקק לסיועם של השוטרים שהובילו אותו אל ניידת המשטרה. ברכבו אותר בקבוק כמעט ריק לחלוטין שהכיל משקה אלכוהולי והנהג החשוד הועבר גם הוא לחקירה בפני בוחני התנועה. אתמול הוארך מעצרו ביממה נוספת. ערר שהוגש כבר אתמול ע"י סנגורו, נדחה בבית המשפט המחוזי שהותיר את הארכת המעצר על-כנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר