אופני האישה שהותקפה באכזריות מוטלים על הכביש. צילום: דוברות המשטרה

אישום: חתך את הפנים של חברתו לשעבר עם סכין יפנית

פורסם בתאריך: 22.10.19 17:50

     

כמעט שלושה שבועות לאחר התקיפה הקשה באשדוד, פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד תושב העיר, בן 36.

האירוע החמור התרחש בשעות הלילה של 1 באוקטובר. לפי כתב האישום שהוגש בידי עו"ד ערן צברי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הנאשם פגש בבת זוגו לשעבר ברחוב הבושם, סתר לה, הצמיד אותה לגדר, אחז בה בחוזקה בגרונה ואיים עליה. בשלב מסוים, עובר אורח הבחין בו מכה את המתלוננת, עצר את רכבו, התקרב אל הנאשם, דרש מהנאשם להניח לה והזעיק את המשטרה. הנאשם ניגש אל עובר האורח, דרש ממנו לעזוב את המקום כי מדובר בעניין שבינו לבין המתלוננת, היכה אותו וניסה לקחת ממנו את הטלפון הנייד. כשהמתלוננת ניסתה להימלט, שלף הנאשם סכין יפנית, אחז בחוזקה במתלוננת וחתך אותה בלחיה ובצווארה.

 

מיד לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, ניגש התוקף לאופניו החשמליים ותוך כדי שחלף ליד המתלוננת, היכה אותה בראשה, ונמלט מהמקום. עד הראיה נסע אחרי הנאשם ברכבו ולאחר מרדף, בו התעלם הנאשם מקריאות המשטרה, הנאשם נעצר. המתלוננת פונתה באמבולנס לבית החולים אסותא אשדוד, שם נמצא כי כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לה חבלות חמורות.

צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לחובתו, צוין בבקשת הארכת המעצר, עבר פלילי הכולל שמונה הרשעות קודמות ובין היתר בעבירות סמים רבות, עבירות בנשק, הפרת הוראה חוקית, עבירות אלימות שונות, הדחה בחקירה, ועוד. הוא ריצה מאסרים ממושכים בעברו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר