זירת התאונה. צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה

אישום: גרם לתאונה והפקיר את הפצוע על הכביש

תושב אשדוד עומד לדין בעקבות תאונה שאירעה בחודש פברואר אשתקד ובה נפצע קשות צעיר שרכב על אופנוע. לפי כתב האישום הנהג עצר, ראה את הפצוע שרוע על הכביש ובחר לעזוב את במקום מבלי להגיש או להזעיק עזרה

פורסם בתאריך: 3.10.19 09:04

     

תושב אשדוד כבן 69 מואשם שהיה אחראי לתאונה שבה נפצע לפני כשנה וחצי רוכב אופנוע צעיר, אך לא הגיש לו וגם לא הזעיק עזרה, אלא נסע הביתה.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו אתמול (ד') לבית המשפט לתעבורה באשדוד באמצעות עו”ד דרור שטורק מפרקליטות מחוז דרום, האיש נהג במכוניתו בפברואר 2018 בשעות הערב ללא רישיון תקף, נכנס לצומת הרב מנחם מנדל הגר והטיילת מבלי לתת זכות קדימה, חסם את הכביש ורוכב אופנוע שנסע ישר, התנגש ברכב. הרוכב עף, נחבט בכביש וסבל מפציעות קשות. הוא נותח ואושפז למשך 10 ימים.

לפי כתב האישום נהג הרכב עצר, ראה את הפצוע שרוע על הכביש אך לא הזעיק עזרה, עזב את המקום והמשיך לביתו. הוא הסגיר עצמו למשטרה לאחר כשעתיים. הוא מואשם בהפקרה, נהיגה רשלנית ועבירות נוספות.

עו”ד ארז אמיגה שמייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית מסר בתגובה: “במסגרת שימוע שנערך התקבלו חלק מטענותינו לעניין חלק מסעיפי האישום וכן חלק מהעובדות. מדובר בנאשם מבוגר ונורמטיבי ונעדר עבר פלילי. כתב האישום הוגש זה עתה ואת עיקר טענותינו נעלה בבית המשפט בהמשך”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר