בחורה באזיקים. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

פורצת בת 22 מואשמת בתקיפת שני אזרחים ועוד שישה שוטרים

קשה להאמין אבל לפי כתב האישום שהוגש נגדה היום, הצעירה מאשדוד בעטה והיכתה באגרופים לא פחות משמונה בני אדם לפני שהצליחו להשתלט עליה באופן סופי בתחנת המשטרה

פורסם בתאריך: 26.9.19 15:46

     

צעירה בת 22 מאשדוד מואשמת שפרצה לדירה של שותף שלה לשעבר ברחוב רמב"ם דרך החלון, ניגשה למטבח, נטלה סכין והחלה לאיים עליו: "מניאק בן זונה חתיכת מלשין הביאו לי משטרה אתה עושה לי רק בעיות". שותפו הנוכחי ניסה להוציא את הסכין מידה של התוקפת ונחבל בידו.

לפי כתב האישום שהוגש נגדה היום (ה'), בתום חקירה שנוהלה במשטרת אשדוד, היא בעטה בהם והכתה אחד מהם באגרופים. כשהגיעו שוטרים לדירה קיללה אותם, בעטה בשוטרת ובשוטר. אלה הזמינו תגבורת אך היא תקפה גם שוטר נוסף – נתנה לו אגרוף, שרטה אותו ובעטה בו. כתוצאה מכך הוא נפצע וידו זבה דם.

אולם גם בעת שהייתה במעצר היא המשיכה להתפרע, הכתה שוטר בפניו במכת אגרוף, וכשביקשה לצאת לשירותים בעטה בשוטרת אחרת. שוטר נוסף שניגש אליה ספג ממנה בעיטות שגרמו לו חבלות בפרק ידו. ואם זה לא "הספיק" היא הצליחה לפגוע בעוד שוטר, בעטה בו ושרטה אותו. רק אז הצליחו, סוף סוף, השוטרים להשתלט עליה.

המשטרה ביקשה להשאיר אותה במעצר עד תום ההליכים נגדה. היום הוארך מעצרה עד להחלטה אחרת.

לפני כשלושה שבועות ננשכה שוטרת סיור בתחנת אשדוד, 25, בידי עצור. כתוצאה מהנשיכה הברוטאלית נקטע האגודל שלה והרופאים לא הצליחו לאחותו מחדש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר