עבירות מין קטינה
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ ingimage

חשד: צעיר מהדרום ניסה לפתות ילדות בוואטסאפ

המשטרה חקרה בשבועיים האחרונים חשד לפדופיליה ועצרה חשוד, צעיר כבן 19, שהתחזה לקטין ויצר קשר עם ילדות בוואטסאפ. היום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 22.9.19 13:47

     

חוקרי המשטרה החלו בחקירת שתי תלונות שהוגשו לפני כשבועיים על ידי אימהות לילדות, בנות 10 ו-12 מבאר שבע ואשדוד, כנגד חשוד שמזדהה כקטין ויוצר עמן קשר באמצעות יישומון וואטסאפ.

במהלך החקירה נעצר החשוד במעשה, תושב באר שבע כבן 19. מעצרו של החשוד הוארך במהלך תקופה זו לטובת המשך החקירה שהגיעה בימים אלו לסיומה, וכאמור היום צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט.

בתאריך 6.9 התלוננו שתי אימהות כנגד החשוד וסיפרו כי זה יצר קשר עם בנותיהן ודרש כי יצלמו את רגליהן. אחת האימהות התחזתה לביתה ויצרה עמו קשר על מנת לברר את טיב פנייתו.

לאחר שהוגשה תלונה, כאמור, ובוצעו פעולות חקירתיות מידיות, נעצר החשוד והועבר לחקירה. שם, אומרים במשטרה, טען שהתחזה לקטין יפה תואר שצלח לו עם בנות. בדיקת החוקרים שנעשתה למכשיר הנייד של החשוד, העלתה חשד נוסף כי החשוד פנה לבנות נוספות ברחבי הארץ שחלקן שיתף פעולה עם החשוד וחלקן לא.

במשטרה מבקשים שוב להדגיש כי על ההורים להמשיך ולהיות מעורים בכל הקשור להתנהלות ילדיהם ברשת החברתית, בכלל זה באפליקציות השונות בפלאפון. "משטרת ישראל תמשיך במאבק ללא פשרות כנגד אלו המנסים לפגוע בקטינים באמצעות המרשתת, ותפעל למצות עם אלו את הדין".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר