צילום ארכיון: דוברות המשטרה

צעיר מאשדוד בין הנאשמים בפרשת פדופיליה ברשת

סוכנת של המשטרה התחזתה לנערה בת 13 ו"הפילה" קרוב ל-20 איש מרחבי הארץ שניסו ליצור עימה קשר בעל אופי מיני

פורסם בתאריך: 15.7.19 19:13

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום בבאר שבע כתבי אישום נגד 12 נאשמים מרחבי הארץ, בתוכם גם צעיר מאשדוד, בפרשיית פדופיליה ברשת האינטרנט.  

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד שאול ציון, במסגרת מאבק בתופעת עבריינות המין ברשת האינטרנט נגד קטינים, ביצעה משטרת ישראל במהלך החודשים פברואר 2019 ועד יוני 2019 מבצע לאיתור חשודים אשר יוצרים קשר מיני באינטרנט עם קטינים. לצורך כך, התחזתה שוטרת לקטינה בת 13 שלומדת בבית הספר והציגה את עצמה בכינויים שונים בצא'טים ובווטסאפ.

לפי כתב האישום שהוגש נגד האשדודי, הוא גלש באתר טוטאל צ'אט כשהוא מכנה עצמו בכינוי "חרמן במצלמה", באמצעות אפיר כשהוא מכונה "jojo", וכן באמצעות סקייפ כשהוא מכונה "ronel". בין הימים 7.5.2019 – 14.5.2019, התכתב ושוחח הנאשם עם הסוכנת, הן באתר טוטאל צ'אט, הן באפיר והן בסקייפ. בהתכתבויות ובשיחות אלו, ציינה הסוכנת בפני הנאשם מספר פעמים שהיא בת 13, ושהיא תלמידת בית ספר.

באחד הימים נכנס הנאשם לאתר טוטאל צ'אט וראה את הכינוי של הסוכנת "נטליייי". הוא פנה לסוכנת, והחל להתכתב איתה. במהלך השיחה בין השניים אמר לה שהוא בן 27, והסוכנת אמרה לנאשם שהיא בת 13.

במהלך השיחה, כך לפי כתב האישום, הציע לה הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני, וכן התייחס התייחסויות חוזרות המופנות אליה, המתמקדות במיניותה. הוא שאל את הסוכנת בין היתר "מה לובשת?", "איזה צבע התחתונים?", "חוטיני?", "לובשת חוטיני?". לאחר מכן, שאל אם היא רוצה לראות את איבר מינו, הסיט את המצלמה לעבר איבר מינו הזקור, תוך שהוא אוחז בו, וכתב לה "אוהבת?". הנאשם, כך נטען בכתב האישום, הורה לה לעמוד, ולאחר שנעמדה, הוסיף וכתב לה בין היתר "כן בא לי לראות לך את הטוסיק", "תעמדי על 4 על המיטה", "כדי שאני אראה לך את הטוסיק", "אש מה לא אמרת לי איזה צבע התחתונים שלך".

העבירות המיוחסות לו: ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 וניסיון למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14.

לפי האישומים בפרשה, המעורבים יצרו קשר עם הסוכנת, ניהלו איתה התכתבויות בעלות אופי מיני, חלקם שלחו לה תמונות אינטימיות וכן ביקשו לשלוח להם את תמונתה, הציעו לה הצעות חוזרות ונשנות להיפגש, כל זאת כשהסוכנת חוזרת בהתכתבות על כך שהיא קטינה בת 13.

התיק נחקר על ידי ימ"ר נגב ויחידת הונאה דרום.

בהמשך צפויים כתבי אישום נוספים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר