דורבן. צילום: רשות הטבע והגנים
דורבן. צילום: רשות הטבע והגנים

צעיר מואשם שנהג בשיכרות ודרס למוות דורבן שחצה את הכביש

על פי כתב האישום, הוא נהג ללא רישיון וכשהוא שיכור וכשהתקרב למחלף עד הלום דרס את בעל החיים שחצה את הכביש, סטה והתנגש במעקה. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 24.4.19 19:35

     

המשטרה הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 21 מלוד, ולפיו נהג ברכב אף על פי שמעולם לא הוציא רישיון, כשהוא שיכור, והיה מעורב בתאונה שבה דרס למוות בעל חיים מסוג דורבן בזמן שהאחרון חצה את הכביש.

זו הפעם הרביעית שהוא נתפס נוהג בלי רישיון, וזו גם לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת בהשפעת אלכוהול. הצעיר כבר הועמד לדין והורשע בעבר.

הפעם הוא נתפס בשבת בבוקר כשהוא נוהג במכונית מזדה בשדרות מנחם בגין באשדוד לכיוון היציאה הדרומית. בהגיעו למחלף, כך לפי כתב האישום, פגע בדורבן שחצה את הכביש, איבד שליטה, סטה שמאלה, נתקל במעקה הבטיחות, לאחר מכן סטה ימינה ונעצר במעקה. הדורבן נהרג.

בבדיקת ינשוף נמצא שיש 1,001 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר — פי ארבעה מהמותר. במשטרה ביקשו להחזיקו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים, “נוכח הקטל היומיומי העולה בכבישי הארץ והנהיגה המופקרת של נהגים המעלים מדעת את הסיכון בכבישים, יש להורות על מעצרם של נהגים פורעי חוק וזאת כדי להגן על הציבור”. לפי שעה, הוא עצור עד החלטה אחרת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר