כך זה נראה בהסתבכות הקודמת של חובב: הקטטה מחוץ לחנות התכשיטים שהסתיימה בדקירות
כך זה נראה בהסתבכות הקודמת של חובב: הקטטה מחוץ לחנות התכשיטים שהסתיימה בדקירות

כי הלימונדה לא הייתה לטעמו: אלירן חובב מואשם בתקיפה של עובד במסעדה

העובד שהותקף פונה לבית החולים ונזקק לניתוח. לפי כתב האישום חובב וחבריו נכנסו למטבח לאחר האירוע והכינו לעצמם אוכל

פורסם בתאריך: 21.4.19 13:54

     

העבריין אלירן חובב, 29, מאשדוד, מואשם עם שני צעירים נוספים, מרדכי סויסה, 26 ומקסימיליאנו אלבוחר, 27, בתקיפת עובד במסעדת טוסטים ברחוב האורגים בעיר. למה?  כי הלימונדה שהוגשה לו לא מצאה חן בעיניו.

התקרית התרחשה ב-7 באפריל בסביבות שלוש לפנות בוקר. לפי כתב האישום שהוגש בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לאחר שחובב לא אהב את המשקה שקיבל, החלו הוא ושני חבריו לכלות את זעמם בעובד המסכן: חובב הלם בו באגרופים וסויסה הניף פח אשפה והטיח אותו בראשו. הבחור ניסה להגיע לטלפון הנייד שלו כדי להזעיק עזרה, אולם ה"גיבורים" לא נתנו לו, המשיכו להכותו ואלבוחר זרק עליו בקבוק וכוס זכוכית.

אלירן חובב

"נאשמים 1 ו-2", נטען בכתב האישום, "המשיכו להכות את המתלונן באגרופים, ונאשם 2 גם בעט בו. מעוצמת המכות נפל המתלונן על הרצפה, שם היו רסיסי זכוכית רבים,כשהנאשמים ממשיכים לתקוף אותו, עד אשר חבר נוסף של הנאשמים הצליח למנוע מהם להמשיך בתקיפה".

העובד שהותקף התקשר לאביו שהגיע למקום, ניגש לחובב ואמר לו שצילם אותם. חובב, על פי האישומים, איים על האב: "אתה לא יודע מי אני, יש לך ד"ש ממני".

כתוצאה מהחבלות, הבחור שהותקף פונה לבית החולים שיבא תל השומר ושם אובחן שהוא סובל מקרע חלקי בגיד. הוא נותח ושוחרר לאחר שלושה ימים.

 

"ממצלמות האבטחה", נכתב בבקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים שהוגשה לבית המשפט, "עולה בבירור התנהגותם האלימה של המשיבים והתנפלותם כזאבים השוחרים לטרף על המתלונן, והכל אך בשל חוסר שביעות הרצון של משיב 1 (חובב, ד"ג) ממשקה 'הלימונדה' ששתה".

לאחר תום האירוע, נטען שם, "ניסו המשיבים להרגיע את המתלונן ואף נכנסו לתוך הדלפק והכינו לעצמם אוכל".

חובב נעצר זמן קצר לאחר האירוע, ב-7 בחודש. עוד שלושה שנעצרו שוחררו בינתיים ואילו סויסה ואלבוחר היו בבריחה, כפי שנטען בבקשת המעצר. לפי שעה מעצרם של הנאשמים הוארך עד להחלטה אחרת.

מעוה"ד שלהם לא התקבלה תגובה.

חובב הוא עבריין עם היסטוריה ארוכה ונחשב ליעד של ימ"ר לכיש. בעבר גם תכננו לפגוע בו מארגון יריב – זה של האחים לביא מרחובות.

בתיק הקודם בו הועמד חובב לדין יחד עם חברו אדם דפס – על תקיפה מחוץ לחנות תכשיטים באשדוד – זה נגמר בהסדר טיעון:

צפו בוידאו: תקיפה שכמעט הסתיימה ברצח >>

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר