תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני
תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני

חשד: בן 18 ביצע מעשים מגונים בקטינים

אמו של ילד מהעיר התלוננה שהבחור פגע בבנה ובמשטרה חוששים שהוא לא היה הקורבן היחידי. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים

פורסם בתאריך: 1.4.19 16:44

     

שוב פרשייה של חשדות לעבירות מין כלפי קטינים באשדוד: משטרת אשדוד עצרה אתמול צעיר תושב העיר בחשד לביצוע מעשים מגונים כלפי ילד וישנו חשש שקטינים נוספים נפלו קורבן למעשיו.

לפני ימים ספורים מספר הוגשה תלונה בתחנה שהובילה למעצר. במשטרה אומרים שמוקדם היותר היום הובא החשוד לבית המשפט ובדיון שנערך בדלתיים סגורות התיר השופט אבישי כהן לפרסם את המקרה מבלי לחשוף את זהות המעורבים, זאת על מנת לאפשר לחוקרים להשלים את פעולות החקירה הנדרשות. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים נוספים.

מפרטים שניתן לפרסם בשלב זה עולה כי הצעיר נכח במקום בו שוהים צעירים רבים, שם הצליח בדרך כלשהי להוביל את הקטין למקום צדדי וחשוך בו ביצע בו לפי החשד מעשים מגונים. לפני כמה ימים סיפר על כך הקטין לאמו ובעקבות כך הוגשה תלונה בתחנת המשטרה.

 

במהלך תקופה קצרה הצטברו עוד ועוד פרשיות של עבירות מין כלפי קטינים באשדוד ויש הורים שמביעים דאגה וחשש כשילדיהם מסתובבים בחוץ ללא השגחה.

שבועיים אחרי: נעצר חשוד שנצמד לקטינות והתערטל בפניהן >>

צעיר חשוד במעשה מגונה בילדה בחדר המדרגות >>

 

במשטרה פונים וממליצים להורים לשוחח עם ילדיהם ולחדד להם את כללי הזהירות בעת מפגש בלתי רצוני עם אנשים זרים וכל הקשור בנושא נגיעה בגופם. "משטרת ישראל פועלת רבות במספר מישורים – הסברה, מניעה ואכיפה, על מנת להגביר את המודעות בקרב הדור הצעיר בנושאים מעין אלו אך נדרשת גם מעורבות הורית לחיזוק ההבנה וחשיבות נקיטת הזהירות בקרב ילדים", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר