חדר המדרגות ברחוב הרב קוק 23 בבוקר שאחרי. צילום: דור גפני
חדר המדרגות ברחוב הרב קוק 23 בבוקר שאחרי. צילום: דור גפני

החשוד בדקירת שכניו בחקירתו: שמעתי קולות של אונס

שבועיים אחרי התקיפה הברוטאלית ברחוב הרב קוק, המשטרה סיימה את פעולות החקירה והעבירה את התיק לפרקליטות. החשוד, שנורה בידי שוטר ונפצע קשה, חזר להכרה

פורסם בתאריך: 4.3.19 11:57

     

משטרת אשדוד סיימה את חקירת התקיפה האכזרית שאירעה ברח' הרב קוק בליל 17 בפברואר וכמעט הסתיימה במוות, והעבירה את התיק לפרקליטות מחוז דרום לקראת הגשת כתב אישום.

במהלך האירוע נדקר צעיר בן 24 באורח קשה ורעייתו בת 21 באורח קל על ידי החשוד אלכסיי אפטוב, שכנם של הזוג הצעיר שעברו רק כשבועיים לפני כן להתגורר בדירה שבקומה הרביעית, מעל דירתו של החשוד. הודות לתושייתם על אף פציעתו הקשה של הבעל שגונן בחירוף נפש על רעייתו, הצליחו השניים להימלט מדירתם אל דירה בבניין הסמוך.

שוטרים שחשו למקום ביצעו את מעצרו של החשוד תוך שנאלצו לבצע ירי לאחר שסיכן את חייהם. לאחר שאושפז בביה"ח ומצבו אפשר זאת, נחקר החשוד ומסר גרסתו בה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו, כך אמרו הבוקר במשטרה.

הסכין שעימה לפי החשד בוצעו הדקירות. צילום: דוברות המשטרה

מחקירת האירוע עולה שבשעה 03:39 לפנות בוקר חייג אדם למוקד 100 במשטרה ודיווח שעוקבים אחריו ולאחר מכן הוסיף "פרנויה שלי, הכל בסדר" וכי הוא שיכור. בהמשך התקשר שוב אותו מודיע ומסר שדקר אדם מספר פעמים וניתק את השיחה. ניידת סיור שהייתה כבר בדרכה למקום הגיעה לאחר כ-3 דקות, החלה סריקה בבניין בעקבות סימני הדם הרבים שהובילו אל דירה בקומה הרביעית שבדיעבד שייכת לזוג הצעיר.

בסריקה בדירה שדלת הכניסה אליה הייתה פתוחה נמצאו כתמי דם רבים אך לא אותר אף אדם בה. צוות שוטרי הסיור המשיך בסריקה בזמן ששמע דיבורים של אדם מקומה שלישית שם הבחין בחשוד אוחז בידו סכין גדולה. השוטרים קראו לחשוד להניח את הסכין והחלו מתקרבים לעברו כשהחשוד החל מניח את הסכין עד שלפתע החל משתולל ושב לאחוז בסכין תוך שסיכן את חייהם של השוטרים וניסה לדקור את אחד מהם אז ירה השוטר האחר לעבר פלג גופו התחתון של החשוד, דבר שלא מנע ממנו להמשיך לסכן את השוטרים עם הסכין שבידו ואילץ אותם לבצע ירי נוסף.

אז, מוסיפים במשטרה, ניגש החשוד אל מאחורי המקרר במטבח והסתתר שם. כוחות משטרה נוספים שהגיעו למקום סייעו בידי השוטרים להשתלט על החשוד וצוותי רפואה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים אסותא בעיר שם אושפז תחת אבטחה משטרתית ומעצרו הוארך כמה פעמים.

היחידה שנחלצה לסייע. פליונוב. צילום: פבל

לאחר שחזר להכרתו, הוא נחקר ובמשטרה אומרים שקשר עצמו למיוחס לו וטען כי שמע קולות שכביכול אונסים מישהי, סבר שזו אחותו, על אף שאין לו כזאת, וכי הוא הגיע לעזור לה.

מעדותם של בני הזוג עלה כי הם התעוררו לקראת השעה רבע לארבע לפנות בוקר לאחר שנשמעו דפיקות חזקות בדלת ביתם. בני הזוג לא פתחו את הדלת וביקשו מהחשוד לעזוב את המקום בטרם יקראו למשטרה והבחינו דרך עינית הדלת כי אותו אדם כבר לא שם. בהמשך לכך שמעו רעשים מוזרים ככל הנראה מגג הבניין ומחלון התריסים בחזית הבית ולפתע הבחינו בחשוד פורץ אל ביתם כשסכין בידו והחל מתנפל עליהם.

הזוג שהותקף: גבריאלה ואלכסנדר אקימז'נוב

בעל הדירה שלא איבד עשתונות החל מתעמת עם החשוד במטרה להגן על רעייתו וספג פגיעות קשות מדקירות בכל חלקי גופו. תוך כדי כך מצליחים בני הזוג לפתוח את דלת ביתם ולהימלט מפני החשוד על אף פציעתו הקשה של הגבר. השניים נמלטים מהבניין ועולים במדרגות הבניין הסמוך עד קומה רביעית שם פותחת לקול דפיקות בדלת ביתה הדיירת אנה פליונוב שנחלצה לסייע לבני הזוג על אף שאינה מכירה אותם. השניים פונו על ידי כוחות הרפואה לבית החולים שם נזקק הבעל לטיפול רפואי ארוך ומקצועי בשל חומרת פציעתו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר