משרדי פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים
משרדי פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים

פרסום ראשון: נסגר התיק נגד החרדי מאשדוד שנחשד בניהול כת ובניצול מיני

פרקליטות מחוז דרום הודיעה לאיש על כך שהוא לא יועמד לדין. מאז תחילת הפרשה לפני כשלוש שנים, המתלונן המרכזי פרסם ספר בשם "הייתי חיית מחמד של השטן" שבו שטח מה שלטענתו עבר

פורסם בתאריך: 24.2.19 20:39

     

שלוש שנים לאחר שהפרשה החלה, פרקליטות מחוז דרום החליטה לסגור את תיק החקירה נגד תושב אשדוד, שנגדו נטען שניהל סוג של כת ושביצע עבירות מין תוך יצירת מנגנון של ניצול ותלות.

"עשו לי רצח אופי, הפכו אותי לשטן", אמר האיש לפני זמן קצר. "מאז שהסיפור התחיל אני לא יכול להסתובב ברחוב, בקהילה החרדית שבה אני חי מסרבים להשתדך עם הילדים שלי, גמרו אותנו".

לדבריו, "כל מה שנטען נגדי היה שקר וכזב, אפילו זה שכינו אותי רב – גם זה לא נכון".

סנגורו, עו"ד ציון אמיר, מסר: "אני שמח מאוד שאחרי מאבק שנמשך שנים אחדות התקבלו טעותיו של מרשי והפרקליטות גנזה את תיק החקירה נגדו. בצד קורת הרוח יש להצר מאוד על כך שבמשך שנים המתלוננים שפכו את דמו, הכפישו את שמו, ניהלו נגדו מסע הכפשה וביזוי ברשתות החברתיות ובכל דרך שנראתה להם. יש להתנחם בכך שלמרות הלחצים שהופעלו ומסע ההכפשה הפרקליטות ידעה לקבל החלטה מושכלת ומצודקת כשהחליטה על סגירת התיק".

עו"ד ציון אמיר. צילום: עופר וקנין

 

המתלונן המרכזי פרסם ספר בשם "הייתי חיית מחמד של השטן" שבו פירט מה שלטענתו עבר בעליית גג באשדוד במשך שנים תחת מרותו של "מנהיג הכת" לכאורה שאותו כינה "הילל בן שחר".

עו"ד חיים שטיינברגר שמייצג את המתלונן ורעייתו מסר בתגובה: "זו בושה וחרפה, אין ספק שנערער על סגירת התיק. מחר ניפגש עם נציגי הפרקליטות ונהיה חכמים יותר".

הכתבה המלאה תפורסם בגיליון הקרוב של "כאן דרום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר