השוד בעיצומו: שימו לב לנאשם שאוחז במספריים ואצבעותיו מכוסות בנייר דבק כשהוא אוסף את השטרות מהדלפק
השוד בעיצומו: שימו לב לנאשם שאוחז במספריים ואצבעותיו מכוסות בנייר דבק כשהוא אוסף את השטרות מהדלפק

צפו: שוד בנק עם מספריים וסלוטייפ (וידאו)

השודדים ה"שלומיאלים": נראה שצמד האשדודים שביצעו את השוד בבנק אגוד בסיטי לאור יום בעזרת מספריים וסלוטייפ עשה את כל הטעויות האפשריות. הם תועדו במצלמות האבטחה ונעצרו כעבור זמן קצר. השבוע הוגש נגדם כתב אישום. תיעוד בלעדי

פורסם בתאריך: 17.1.19 12:28

     

שני תושבי אשדוד מואשמים בביצוע השוד בסניף בנק אגוד בסיטי ביום חמישי 3 בחודש.

לפי כתב האישום שהוגש נגדם השבוע בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הם הגיעו למקום בערך ב-11 כשלראשם כובע קפוצ’ון, ואחד מהם אוחז במספריים כשאצבעותיו עטופות בנייר דבק, אולי כדי לא להשאיר טביעות אצבעות.

האחרון ניגש לאשנב ופנה לעובדת כשבידיו המספריים: “תביא לי את הכסף, זה שוד”. האישה ביקשה שיוריד את הכובע, והוא חזר ואמר: “את לא מבינה, זה שוד, תביאי לי את הכסף”. כשהעובדת שוב ביקשה שיוריד את הכובע, אמר לה, לפי כתב האישום, “תביאי לי את הכסף או שאני יורה בך”. בתגובה היא הוציאה את כל הכסף שהיה לה במגירה והניחה אותו על הדלפק. שני השודדים לקחו את הכסף, קרוב ל-12 אלף שקל, ויצאו מהבנק.

כוחות משטרה מתחנת משטרת אשדוד הוזנקו למקום והחלו בחקירת האירוע תוך איסוף ממצאים וסרטוני מצלמות האבטחה שתיעדו את החשודים בעת המעשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כבר באותו היום, בשעות הערב המאוחרות, נעצר אחד החשודים, תושב אשדוד כבן 52. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו ומעצרו הוארך. שלושה ימים לאחר מכן אותר החשוד השני על ידי בלשי המשטרה, נעצר והועבר אף הוא לחקירה בפני חוקרי התשאול שבתחנת אשדוד ושם קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. שותפו שנעצר קודם, ובתחילה הכחיש מעורבות במקרה, בשלב זה החל לשתף פעולה עם חוקריו וקשר עצמו גם כן למיוחס לו ובהמשך אף שחזר את שאירע.

בתום מלאכת החקירה הועבר התיק לפרקליטות מחוז דרום, והיא הגישה כנגדם כתב אישום. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר