אינברום שוב מסתבך. צילום: שרון בוקוב.
אינברום שוב מסתבך. צילום: שרון בוקוב.

דקירת הכדורגלן אור אינברום: כתב אישום נגד צעיר מאשדוד

המניע לא לגמרי ברור. לפי כתב האישום פרץ ויכוח בין הכדורגלן לנאשם לאחר שאינברום בילה עם אחותו של חברו בליל השנה האזרחית החדשה

פורסם בתאריך: 7.1.19 15:38

     

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה לפני זמן קצר כתב אישום נגד צעיר מאשדוד, חיים בן שבת, 26, בגין פציעתו של שחקו הכדורגל אור אינברום, כיום שחקן בית"ר ירושלים ובעבר שחקן מ.ס אשדוד, בליל השנה האזרחית החדשה לפני שבוע.

מכתב האישום עולה שאור (אליאור) אינברום בילה באותו לילה במועדון אטמוספירה באשדוד עם כמה חברים. בשלב מסוים יצא אחד מחבריו, אסף שתי בחורות ועימן הגיע לדירתו של אינברום. הנאשם הגיע לאותה דירה יחד עם חברו והוא הבחין שאחת הצעירות היא מ', אחות של חבר שלו. הוא ביקש ממנה ומחברתה לצאת החוצה והסיע אותן הביתה.

אינברום יצא מהדירה שברחוב אבן עזרא וירד למטה עם חברו. בן שבת הגיע למקום במכונית ה-BMW שלו ועם חברו. במקום התפתח דין ודברים בין הנאשם לאינברום. האחרון פתח בריצה והחליק. בן שבת, כך נטען בכתב האישום, ניגש אליו ובעוד שרוע על הארץ, דקר אותו פעמיים ברגלו הימנית ופעם נוספת ברגל שמאל באמצעות סכין יפני.

 

במשטרה ציינו שכתוצאה מהתקיפה נחבל הצעיר ברגליו והוא פונה לביה"ח אסותא באשדוד לטיפול רפואי. חקירת המשטרה שנפתחה מיד עם קבלת הדיווח על אף שהצעיר לא הטיב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה, הביאה למעצרם של שני חשודים במערבות במעשה כבר באותו היום. השניים הועברו לחקירה שם שמרו על זכות השתיקה אך ראיות ועדויות שנאספו בידי החוקרים קשרו את אחד מהם לביצוע המעשה. לאחר שמעצרו הוארך במהלך ימים אלו, היום הגישה שלוחת תביעות לכיש במשטרה כתב אישום כנגדו בבית המשפט באשקלון יחד עם בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

במהלך החקירה המשטרה עצרה צעיר נוסף, אולם לפי שעה הוא שוחרר ולא הוגש נגדו כתב אישום. אינברום טען בתחילה שנפל ובהמשך מסר גרסה שונה. אולם במשטרה, כאמור, לא ממש "התלהבו" משיתוף הפועלה שלו עם החוקרים.

אינברום, 22, כבר הותקף בעבר ונפצע לפני כשלוש שנים לאחר בילוי בתל אביב. באותו זמן הוא שיחק במדי מ.ס ובעקבות הפציעה נעדר לזמן קצר ממשחקים ואימונים. במועדון שמרו על כך בסוד.

עו"ד שני מורן שמייצגת את הנאשם מסרה: "הוגש היום כתב אישום שמייחס למרשי עבירות של פציעה והחזקת סכין. מרשי עומד על חפותו בתיק ומכחיש כל קשר למיוחס לו. אנו נצלם את חומר החקירה תיק ונפעל על מנת להוכחיח את חפותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר