צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אחרי שנה מאז השוד האלים בגן יבנה נעצר חשוד במעשה

השודד פרץ לבית פרטי כשהוא רעול פנים, בעל הבית התעורר ובמקום התפתח עימות שבמהלכו הותקף הדייר. כעת הוגש נגד השודד כתב אישום

פורסם בתאריך: 14.11.18 11:08

     

לפני מעט יותר משנה (11.10.17) התקבל בשעת לפנות בוקר דיווח מתושב גן יבנה כי מספר חשודים פרצו לביתו וגנבו את מפתחות הרכב, בו בעת שהתקיים שוד אלים אל מול הדייר המתלונן.

לפני ימים ספורים הוגש נגד חשוד (37) שהותאם לממצאים כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז מרכז בבית המשפט המחוזי בלוד.

רגע לאחר האירוע ומחקירה ראשונית שערכו שוטרי הסיור שהגיעו למקום האירוע עלה כי המתלונן ישן באותה עת במיטתו, והתעורר למשמע קולות תריס הגלילה אז נתקל בחשוד רעול פנים והחל עימות בין השניים במהלכה נחבל המתלונן בפניו. עוד ציין כי שניים נוספים סייעו בידי החשוד להימלט לאחר שתקפו אף הם את בעל הבית.

עוד עלה בתחקור שערכו השוטרים כי גם דירתם של שכניו נפרצו וממנה נגנבו מספר פריטים. החשודים ניסו להימלט ברכבו של המתלונן אך לאחר מספר מטרים נטשו את הרכב ונמלטו רגלית. סריקות אחריהם גם לאחר שהוזנק מסוק היחידה האווירית של המשטרה, לא העלו דבר. חוקרי הזיהוי הפלילי שהגיעו אף הם לזירה, החלו באיסוף ממצאים פורנזיים במטרה לחשוף את זהותם של מי מהחשודים.

על אף שחלף זמן רב, הודות לחקירה ובדיקות מעמיקות לממצאים בזירה, התגלתה התאמה לחשוד שנעצר והועבר כאמור לחקירה במשטרה.

בפעילות משטרת ישראל נעצר חשוד בן 37, תושב עזון-עתמה, כפר פלסטיני בשומרון, לאחר שחקירת אירוע התפרצות ושוד שארע באוקטובר 2017 וממצאים פורנזיים שנאספו בזירה, קשרו את חשוד זה למעשה. הוא הועבר לחקירת המשטרה בקריית מלאכי ובתום חקירה מקצועית חומריה הועברו לידי פרקליטות מרכז שהגישה נגדו כתב אישום בבית המשפט בלוד.

לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט וגובשה תשתית חקירתית ראויה, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות וכנגד החשוד הוגש כתב אישום.
לאור הפעילות, ציינה המשטרה "משטרת ישראל תפעל תוך שימוש בכל הכלים והאמצעים העומדים ברשותה, ללא תלות בזמן שחלף מקרות העבירה, על מנת להביא את הפוגעים בביטחון הציבור לדין".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר