מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה
מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה

"תבי לי 20,000 ש"ח עכשיו או שאני זורק רימון!"

צעיר מאשדוד ניסה לשדוד את סניף הדואר בסיטי וגם מסר לפקידה פתק מאיים, אבל ברגע האחרון לקח את הרגליים וברח לפני שקיבל את הכסף

פורסם בתאריך: 13.8.18 14:52

     

לאוניד דימיטריינקו בן 29 מאשדוד מואשם שניסה לשדוד את סניף הדואר בקניון הסיטי באמצעות פתק מפחיד שמסר לפקידה, אולם ברגע האחרון "קיבל רגליים קרות" וברח. בעזרת מצלמות האבטחה עלו השוטרים על עקבותיו הוא נעצר.

האירוע התרחש ביום חמישי , 2 באוגוסט, קרוב לשעה שבע בערב. דימיטריינקו, כך לפי כתב האישום, נכנס לסניף הדואר, ניגש לפקידה ומסר לה את תעודת הזהות שלו. כשפתחה את הפנקס, ראתה שהתעודה איננה, אך הבחינה בפתק שעליו היה כתוב: "זה שוד! תבי לי 20,000 ש"ח עכשיו או שאני זורק רימון!".

היא הראתה לעובדת שהייתה איתה, האחרונה אמרה "זה שוד" או משהו דומה. הנאשם הביט בהן ושאל "את רצינית? לא נותנת לי כסף"? או דבר מה דומה, ואז יצא מהמקום.

משטרת אשדוד. צילום - אורי קריספין

משטרת אשדוד. צילום – אורי קריספין

 

במקביל לכתב האישום ביקשה פרקליטות מחוז דרום להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין שלאחר שיצא מסניף הדואר השליך את פריטי לבושו בפח שנמצא בחוף הקשתות, כדי שלא יזהו אותו.

עוד נכתב שם שמניעיו לניסיון השוד הם חובות כספיים גדולים וכי לאחרונה שוחרר מהכלא – שם נשא בעונש של 30 חודשי מאסר בעקבות הרשעתו בשלושה מעשי שוד ובעבירה של שיבוש מהלכי משפט.

סנגוריו של הנאשם ביקשו לדחות את הדיון והשופט הורה להשאירו במעצר עד החלטה אחרת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר