כך נראו המכוניות אחרי פירוק. צילום: דוברות המשטרה
כך נראו המכוניות אחרי פירוק. צילום: דוברות המשטרה

חשד: גנבו מכוניות ממגרש יבואן והעבירו לשטחים

תושב חולון הגיע על פי החשד למגרש של חברת כלמוביל באשדוד כשהוא נוהג על גרר, העמיס כמה מכוניות בשווי של כמיליון שקל וברח. שרידי כלי הרכב נמצאו בשטחים לאחר שאלה פורקו לחתיכות. אדם נוסף נעצר בחשד למעורבות

פורסם בתאריך: 29.7.18 14:28

     

שני חשודים, תושב חולון (35) ותושב כפר קאסם (30), נעצרו בחשד לגניבה מתוחכמת של מספר כלי רכב חדשים בשווי של כמיליון שקל ממגרש אחסנה של חברת כלמוביל באזור התעשייה באשדוד והעברתם לשטחים.

לפני כשבוע התקבל במשטרה דיווח מנציג היבואן שמהמגרש של החברה באשדוד נגנבו בעורמה ארבע מכוניות על גבי גרר מוביל. בעקבות הדיווח נפתחה חקירה מאומצת על מנת להתחקות אחר כלי הרכב והמעורבים במעשה. מהחקירה עולה כי ערב קודם לדיווח, הגיע חשוד תושב חולון, נהג רכב מוביל במקצועו, אל המגרש שם באמתלה הצליח להיכנס ולהעמיס על גבי רכב הגרר 4 כלי רכב כאמור. מיד לאחר מכן עזב את המקום.

הגרר שלפי החשד ששימש את הגנבים. צילום: דוברות המשטרה

הגרר שלפי החשד ששימש את הגנבים. צילום: דוברות המשטרה

בעקבות דיווח של נציג החברה אודות המקרה, וחקירה מקצועית ומהירה שנערכה בתחנת המשטרה באשדוד ובסיוע יחידות מקצועיות נוספות, התברר כי כלי הרכב הוכנסו אל תחומי השטחים ושם כבר פורקו.

בפעילות שבוצעה לאיתורו נעצר החשוד והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. שעות ספורות לאחר מעצרו, עצרו בלשי המשטרה חשוד נוסף, תושב כפר קאסם, המעורב בפרשה זאת וגם הוא מסר גרסה.

במהלך סוף השבוע הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעצרם של שני החשודים ובמשטרה נמשכת חקירתם.

"משטרת ישראל תשקיע את מירב המאמצים והאמצעים על מנת להגן על ביטחון הציבור ורכושו, זאת תוך איתור חשודים, חקירה מקצועית והגעה אל חקר האמת", נמסר מהמשטרה.

זו הייתה פעם מכונית. צילום: דוברות המשטרה

זו הייתה פעם מכונית. צילום: דוברות המשטרה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר