אחת החשודות. צילום מפייסבוק
אחת החשודות. צילום מפייסבוק

המשטרה: החברות ש"עקצו" גברים שהכירו באתר "שוגר דדי" – נערות ליווי

החשודות מ"מ מכחישות שסיפקו שירותי מין תמורת תשלום, אך במהלך הדיון בבית המשפט הביעו חרטה על מעשיהן. ככל הנראה יוגש כתב אישום בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 22.7.18 21:19

     

בסוף השבוע הודיעה משטרת מחוז תל אביב על הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד שתי צעירות, חברות בנות 30 מאשדוד – מ' ומ'. הן חשודות שהכירו גברים באתר האינטרנט "שוגר דדי" – המוגדר כאתר הכרויות בין גברים אמידים לנשים תמורת "תמיכה" – הזמינו אותם לבתי מלון ושם הצליחו לגנוב את פרטי כרטיסי האשראי ובהמשך לצאת למסעות קניות באמצעותם בגובה של עשרות אלפי שקלים כל אחת.

העבירות שמיוחסות להן: קשירת קשר להונות והונאה בכרטיס חיוב. אחת מהשתיים גם חשודה שלקחה לכיסה מזומנים שקיבלה מלקוחות המלון שבו עבדה, במקום להעבירם לקופת המלון. מעצרן הוארך ובהמשך הן שוחררו למעצר בית באשדוד.

מתוך דף הפייסבוק של האתר

מתוך דף הפייסבוק של האתר שוגר דדי

בדיון שהתנהל ביום שישי בבית משפט השלום תל אביב אמר נציג מפלג ההונאה במשטרת מחוז תל אביב, כי "מדובר בשתי נערות ליווי שגנבו פרטי אשראי של לקוחות שלהן ועשו שימושים רבים".

השתיים למעשה הודו במיוחס להן. "אני רק רוצה להגיד שמהרגע הראשון שהביאו אותי אני הודיתי בכל, אני מצטערת, אני מתחננת, אני בחיים לא אעשה זאת יותר, אני יודעת שעשיתי עבירה, ואני כל כך מצטערת, מהרגע הראשון הצטערתי", אמרה האחת.

האחרת אמרה באותו מעמד: "אני גם קודם כל לקרוא לי נערת ליווי, יש שם חוקרת שגדלה איתי בבית ספר שמכירה את משפחתי, זה עוול, מאז שהשתחררתי אני עובדת יום יום קשה, אני מנהלת בתי מלון כבר עשר שנים, מנהלת יחסי ציבור. עשיתי טעות, כי הייתי נשואה ונכנסתי לחובות בגירושין, ואני מתחרטת על זה, אני יודעת שבחיים לא אעשה את זה, לשמוע שקורים לי ככה, החוקרים מכירים אותי. יש שם חוקרת שמכירה אותי מילדות. מבית ספר, הם יודעים מי אני".

 

 

 

במהלך הדיון ביום שישי סנגורה של מ' עו"ד ליאור אבידן שאל את נציג המשטרה:

טענת שתי נערות ליווי על סמך מה?

תשובה: "באמצעות אתר – שוגר דדי שזה אתר של יחסים אינטימיים תמורת תמיכה".

ש:        מכיר את העבר שלהן

ת:        "כן"

ש:        נכון שהיה קשר תחת תמיכה במקרים מסוימים זה לא נערת ליווי שמפרסמת קשר תמורת סקס.

ת:        "המהות אותה מהות. זה לא פרשנות שלי".

 

עו"ד אבידן מסר היום ל"כאן דרום": "הלקוחה שלי מודה שהיא עשתה טעות, מכה על חטא ומשתפת פעולה באופן מלא, זה גם מה שהביא לשחרורה"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר