הכניסה למיון בבית החולים באשדוד. צילום: דור גפני
הכניסה למיון בבית החולים אסותא אשדוד. צילום: דור גפני

חשד: תקפה מאבטחים ושוטרים בבית החולים

אישה שבתה מאושפזת בבית החולים אסותא, התקוטטה עם בנה וכשהגיעו מאבטחים להפריד תקפה אותם לפי החשד ואחר כך גם את השוטרים שהוזעקו למקום. גם הבן נעצר

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:49

     

תושבת קריית מלאכי נעצרה ביום ראשון בחשד שהתקוטטה עם בנה בשטח בית החולים אסותא אשדוד וכשהגיעו מאבטחים – תקפה אותם ובהמשך גם את השוטרים.

התקרית התרחשה ביום שבת. ביום ראשון הובאה החשודה לבית המשפט. נציג המשטרה אמר בדיון שהיא התקוטטה עם בנה ועדי ראיה הזעיקו את האבטחה. כשהגיעו מאבטחים, תקפה אותם  וגרמה להם חבלות, הם הזעיקו שוטרים וכשאלה הגיעו, גם אותם תקפה על פי החשד. גם בנה נעצר.

משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

הסנגור עו"ד ראוף נג'אר אמר, שהעניין יצא מפרופורציות: "האם נכחה בעקבות אשפוז בתה הקטנה. היה ויכוח בנושא השחרור מאשפוז, יכול להיות לא היה צריך לצעוק, אולי גם עבירת התנהגות פרועה במקום ציבורי שלא מקימה עילת מעצר. המאבטחים הגיעו יחד עם השוטרים והם החלו לדחוף, עובדה יש לה סימנים על הגוף". הוא ציין שמדובר בחד-הורית המגדלת לבדה שבעה ילדים וביקש להסתפק במעצר בית.

 

 

השופט גיל דניאל ציין שלפי עדות מאבטח בית החולים, הוא הגיע להפריד בין האם לבנה, והם היכו אותו, בעיקר האם, שלדבריו פגעה בו בפנים, שרטה ונתנה לו אגרופים וגם איימה עליו.

השופט הוסיף שכאשר הוזעקו שוטרים למקום, ביקשו לעכב את האב ובנה, והאישה השתוללה, נקטה באלימות כלפי השוטרים ולדבריהם גם איימה עליהם.

בעדותה בתחנת המשטרה הסבירה שהייתה בלחץ בעקבות הנסיבות, אישרה שפרץ ויכוח בינה לבין בנה, אך הכחישה את תקיפת המאבטחים והשוטרים. השופט הורה על הארכת מעצרה ביום אחד נוסף.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר