האולר והסכין שנתפסו על החשוד. צילום: דוברות המשטרה
אולר וסכין יפנית (ארכיון). צילום: דוברות המשטרה

מפחיד: השתולל בחוף ונופף באולר מול ילדי קייטנה

הבוקר הגיע החשוד לחוף לידו כשהוא אוחז סכין בידו ומאיים על מדריך גלישה במהלך קייטנה לילדים בני 8. רק לאחר הזעקת תגבורת המשטרה הצליחה לעצור אותו

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:22

     

תושב העיר כבן 40 נעצר הבוקר בחוף לידו בחשד שאיים על חניכי קורס גלישה ועוברי אורח באמצעות אולר שהחזיק. במשטרת אשדוד מציינים שהאיש היה ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול.

התקרית התרחשה לקראת השעה 10. במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על אודות אדם חשוד בחוף שאוחז סכין בידו ומאיים על מדריך גלישה במהלך קייטנה המתקיימת במקום לילדים בני 8.

צוות השיטור העירוני אשדוד שהוזעק למקום והגיע במהרה, תוך ש"מוקד רואה" במוקד 106 בעירייה מלווה את האירוע ומעדכן את הכוחות, איתר את החשוד בחוף כאשר מצילי תחנת ההצלה הסמוכה נמצאים סביבו ומונעים מהחשוד להתקרב לעבר הילדים המבוהלים כשזה מנסה לחמוק מהם מידי פעם אך ללא הצלחה. צוות השיטור הזעיק כוח סיוע נוסף והחשוד נעצר בסיועם של המצילים לאחר שניסה לחמוק שוב אל תוך הים. לאחר מעצרו ובחיפוש ברכושו נמצאה גם סכין יפנית. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלא ומחר יובא, בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

צילום: שבתאי טל

חוף לידו ואורנים. צילום ארכיון: שבתאי טל

"פעילות נחושה של כלל הכוחות באירוע, החל ממצילים בחוף, מוקד המצלמות בעירייה וכלה ביחידת השיטור העירוני, מנעו ללא ספק סיכון ופגיעה בציבור ששהה בחוף בדגש לילדי הקייטנה ומדריך הגלישה. שיתוף פעולה שכזה ימשך כל העת על מנת להעניק ביטחון לכל אזרח במרחב הציבורי ובכל מקום בו ימצא", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר