מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה
מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד הצעיר שקפץ מהגג במהלך מרדף משטרתי ונפצע קשה

הוא מואשם שתקף את זוגתו והפר מעצר בית. למרות פציעתו הקשה במהלך המנוסה מהשוטרים שהפכה אותו לנכה, המדינה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים עקב מסוכנותו ועברו הפלילי

פורסם בתאריך: 17.5.18 17:27

     

ת', צעיר בן 20 מאשדוד מואשם שהיכה קשות את חברתו לשעבר וניסה לתקוף את בן זוגה החדש, בזמן שהיה אמור להימצא במעצר בית עקב הסתבכותו בתיקים פליליים נוספים.

ב-20 באפריל השנה התנגש ברכב שבו ישבו השניים במתחם הסטאר סנטר, יצא ממכוניתו, קפץ על הרכב שלהם ונתלה על הדלת. בנהג פתח בנסיעה לאחור והצעיר התגלגל על הכביש. אלחד מחבריו שהיה עמו השליך לבנה על הרכב, כפי שעולה מכתב האישום.

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

המשטרה חיפשה אחרי ת' וב-23 באפריל זיהו שני שוטרים שהוא נמצא בדירת חברו ברחוב החלוצים. הנאשם הספיק להשתלשל מחלון הדירה שבקומה השלישית בעזרת סדינית שקשר. אחד השוטרים ירה לעברו באקדח טייזר אך ת' הצליח להימלט מהם.

למחרת סמוך לשעה שבע בערב הבחינו בו שני שוטרי סיור ליד בית ספר ברובע ד' וקראו לו לעצור. אולם ת' לא ויתר והחל לברוח, נכנס לבניין בן 4 קומות ברחוב קרן היסוד וטיפס אל הגג. אחד השוטרים דלק בעקבותיו ומצא אותו מסתתר מאחורי דוד שמש. הוא צעק לעברו: "עצור, משטרה! אתה עצור!", אבל ת' ניגש לקצה הגג וקפץ לכיוון הקרקע. הוא נפצע קשה ופונה לבית החולים אסותא בעיר כשהוא סובל משברים רבים.

לפי כתב האישום שהוגש אתמול נגד ת' הוא תקף את חברתו לשעבר פעמים נוספות. באחת מהן, ב-28 במרץ, תפס בראשה הטיח אותו על הקרקע בחנייה, תלש שערות מראשה, גרר אותה על הארץ והיכה אותה באגרופים ובעיטות. הוא לא הסתפק בכך, נטל מברג והיכה ותה בראשה באמצעות ידית הפלסטיק שלו.

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: מד"א

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: מד"א

בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד החלטה אחרת ואפשר לערוך בעניינו תסקיר שבעקבותיו יוחלט אם לאפשר את שחרורו למעצר בית מחוץ לעיר אשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר